mandag 5. mai 2014

Ny vegg på kjøkkenet

Hei igjen😃
Litt av det vi har holdt på med mens jeg har vært fraværende er denne veggen her. Jeg fant ut at jeg manglet en magnet og tavlevegg. Nå som vi har barnehagebarn merker jeg at det er mye info som bør være tilgjengelig. Og handleliste/middagsliste oversiktlig på tavla er perfekt. Veggene ble også malt i "letthet". Og ja jeg er fremdeles glad i hvitt 😉.
Følte for å få litt mer luft i interiøret og har fjernet en del. Mye av det kommer nok opp igjen, men da skal det stå på en hylle som vi har planer om å bygge. En benk langs veggen kommer også i stede for stoler. "Gleder meg".
Veggen på andre siden har også blitt til noe jeg har ønsket meg lenge. Men det viser jeg i et senere innlegg.
Ha en fin mandags kveld alle sammen 😃


2 kommentarer:

liven sa...

Et koselig kjøkken du har Elin :)
Ønsker deg en strålende mai-måned!

Hos Jorunn sa...

Veldig koselig kjøkken, Elin!

Ha en fin dag!

Klem fra Jorunn