lørdag 3. mai 2014

Litt kjøkken


Hei hei 😀
Nå er det altfor lenge siden sist. Faktisk nesten et år siden. Mye har skjedd og valg har vært nødt til å bli tatt. Jeg har vært nødt til å ta meg en pause når det gjelder annekset. Jeg vet heller ikke hvordan det blir med markeder nå i sommer men håper jeg får mulighet til å være med på et par stykker i hvert fall. Men drømmen min om å starte selvstendig lever fremdeles og jeg gir den ikke opp. I mellomtiden skjer det litt på intetiørfronten her hjemme. Kjøkkenet har fått en oppshining, en vegg med bokhyller er satt opp og første etasje skal males. Avslutter med et par bilder her og satser på å oppdatere meg litt oftere enn en gang i året.
Håper dere har en flott kveld 😀



2 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Hei Elin!

Så hyggelig å se innlegg fra deg igjen!

Det var fine bokser du har på kjøkkenet, de med håndtak var ekstra fine! Deilig frokostbord har dere også:)

Ha en flott søndag og en ny fin uke!

Klem fra Jorunn

Hjem & Glede sa...

Hei skjønne!
SÅ koselig å høre fra deg ❤❤❤
3 til 5 ???
Hallo? Hva har skjedd ;)
Skjønt kjøkken !

Ha en flott mai ❤

GOD klem
Fra Camilla .