tirsdag 6. mai 2014

Familieliv

Tenk at i dag er det ett år og syv måneder siden vi var i Colombia og hentet vårt lille lykketroll.  Hvor har den tiden blitt av?
Livet er en berg og dalbane om dagen og det går fort i svingene. Grenser blir testet ( så de grå hårene titter frem ), ord og setninger kommer som perler på en snor ( noen ganger kommer det også ord som han i hvert fall ikke kan ha lært her hjemme " kremt, kremt") og aktivitetsnivået når nye høyder hver dag så en går utslitt til sengs.
Men alvorlig talt - hvem kan motstå dette blikket da???
Lille lykketrollet til mammaen sin det❤️❤️❤️❤️❤️❤️

4 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Åhhh "smelt"...så skjønn han er, Elin!! Jeg husker godt hvor lenge dere måtte vente før godgutten endelig kom. Herlig bilde!

Klem fra Jorunn

Merethe Frang sa...

Hei Elin. Hyggelig å høre fra deg igjen. Det å være småbarnsmor er en meget travel tid.Du skriver at dere har blitt fem...også forteller du ikke mer :) Koselige bilder av et vakkert hus du viser frem. Og for en sjarmør dere har. :D stor klem Merethe

Kikkis planet sa...

Så kjekk en gutt! Må være både utrolig spennende, utfordrende og en stor glede på en gang! Ønsker deg en fortsatt god uke!

salige lavendel sa...

Takk for kjempekoselig hilsen hos meg =) Veldig hyggelig å høre fra deg. Jeg er ikke veldig aktiv på bloggen lenger, men titter såvidt innom av og til. Tiden strekekr ikke til...Jeg er mer på instagram nå, det krever mindre tid. Om du er på instagram kan du gjerne søke meg opp (på Salige Lavendel) og legge igjen en hilsen, så finner jeg deg også. Det var en søt liten sønn du har fått =) Klem fra meg