onsdag 14. mai 2014

Bursdagsfeiring på forskudd...


Jeg har feiret bursdagen min litt på forskudd i Danmark. Jepp, jeg er fremdeles bare trettini frem til 7 juni. Da blir jeg trettiti😉.
Vi samlet en diger gjeng med både familie og venner. Vi ble 44 mennesker totalt. Og det er nok ikke til å komme bortifra at det ble litt for mye for et lite lykketroll. Han var høyt og lavt og en periode trodde jeg seriøst at han skulle begynne og klatre oppover veggen. Han reagerer gjerne sånn med mange mennesket tilstede så vi var litt forberedte. Men du kan si at jeg hadde nok å henge fingrene i.
Uansett - dagen ble hyggelig, maten var god og jeg tror de fleste hygget seg.
Av venneparene våre så fikk jeg et flott halskjede i hvitt gull, men dette viste seg å bli litt for kort for meg. Tanken min var da å få byttet kjedet med et lengre. Meeen - så var vi på besøk hos det ene venneparet og hun viste meg et armbånd som hun hadde fått av mannen sin og jeg forelsket meg totalt. Og når de insisterte på at jeg kunne bytte halskjedet ( det viste seg at det var armbåndet de først hadde tenkt på ) så gjorde jeg det. Det skal sies at jeg ALDRI bytter gaver.
Men se på dette da😊
Og når jeg først er i gang - hvilken interiørelskende shabbychic dame blir ikke glad for denne boka da ☺️
Håper dere alle har en fin onsdags kveld.
Snart 17 mai folkens!!



Ingen kommentarer: