mandag 29. juli 2013

Long time - no see :)

Nå om dagen konsentrerer jeg meg mest om 
min andre blogg Elins anneks.
 Men nå tenkte jeg at jeg skulle titte innom her 
og gi et lite livstegn fra meg.
Ikke så mye som skjer på interiørfronten om dagen. 
Men vi har planer om å male stua, gangen 
og kjøkkenetog da snakker vi farger.
 Min kjære danske sier at han ikke bryr seg og
 jeg sier hvitt med et brekk av brunt.
 Tenkte det kunne bli fint i forhold til de mørke møblene våre. 
Men vet ikke enda så dersom noen har forslag
 så tar jeg i mot med takk :)
Ellers så jobber jeg nå et par uker, forbereder sommermarked til helgen, har noen bestillinger jeg skal i gang med, forbereder barnehagestart til neste mandag, prøver å trene litt og, og, og...
*så må jeg slappe av og puste innimellom*
Har også et par maleprosjekter som jeg 
skal i gang med til oss selv. 
Gleder meg til å se resultatet.
Foreløpig så viser jeg noen bilder fra skapet i kjøkkenet. 
En lett blanding av ting som betyr mye for meg.
Ha en flott kveld folkens!
Og dere 
til helgen er det sommermarked hos Elins anneks
Stikk innom da vel :)

3 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Yes..long time:) Kjempekoselig å høre fra deg ihvertfall!! Det høres fornuftig ut med hvitt med et brekk av brunt, hvis du da ikke er veldig dristig og tar en knallfarge på en vegg. Jeg har sett flere som har gjort det og det har vært veldig fint. Det blir uansett fint hva du enn bestemmer deg for:)

Ha en kjempefin helg, klem fra Jorunn

Villa Ringberg sa...

Hei Elin, det var så koselig å endelig få gleden av å treffe blogen din . Jeg vil lese mer . Hilsen Anna

Villa Ringberg sa...

Hvor er du ??? Venter og venter . Klem Anna