tirsdag 16. april 2013

En annen vår....

Da ble det plutselig en lang pause fra meg. 
Et klokt hode sa til meg en gang : 
"når noen kommer så er det noen som går."
 Og det er akkurat det som skjedde. 
Den 20 januar så gikk min kjære, umistelige farmor bort.
Og det er bare så forferdelig tungt og ikke minst tomt etter henne. 
Men en ting er jeg sjeleglad for, og det er at hun fikk mulighet for å bli kjent med Samuel. 
Takket være henne så har jeg nå en sønn som elsker pepperkaker.
* smil* 
Vi måtte også ta Happy, vår lille guttepus. Han ble så syk og spiste ikke mat på over en uke. Da dyrlegen sa at han hadde det så vondt nå at det var det beste å gjøre trodde jeg rett og slett at hjertet skulle briste på meg. 
Han er fremdeles et stort savn her hjemme <3 nbsp="">
Dagene og livet går allikevel videre. 
Og dåpen ble vellykket. 
Min lille skjønnas elsker å være i sentrum og 
dåpen var ikke noe unntak. 
Vi var en smule nervøse på selve dåpsdagen. 
På gjennomgangen uka før så stirret han nemlig 
presten rett inn i øynene og sa
"nehei" 
da presten ønsket han velkommen inn i kirken. 
Og vi fikk beskjed om at han der kom til å bli en liten utfordring. 
Det er helt greit det for han er vår lille utfordring <3 nbsp="">

Dåpskaken har flinke Rebecka laget :)
Jeg kommer ikke til å oppdatere meg her inne så altfor ofte. 
Dette er rett og slett fordi jeg er litt ivrig på 
å få min andre blogg "Elins anneks" oppe å gå. 
Nå som vi ikke lenger er i venteland 
så har jeg tenkt til å følge en av drømmene mine, 
nemlig å drive en egen liten butikk.
Og da må jeg nesten fokusere på den. 
Men dere som fremdeles gidder å følge meg, 
kan dere ikke bli med meg inn på den andre bloggen min da? 
Dere finner den her
Og jeg skal love dere at det foregår ting om dagen. 
Til helgen skal jeg være med på vintagemarked på Eidsvoll verk. 
I tillegg skal jeg ha egen stand på nannestad-dagene.
Jeg har også vært på betongkurs, og det ga virkelig mersmak.
Så velkommen inn til "Elins anneks".

Håper dere alle ellers har det bra:)
post signature

2 kommentarer:

Laila sa...

Godt å høre fra deg igjen, og jeg skal følge med på annekset.
Så trist med din farmor, og pusen da.
Kjempefint bord og så flott kakebord.
Kjekk kar som går til dåpen. Minner meg om mitt eldste barnebarn som var 1 1/2 år før han ble døpt,(nå 23) og gikk selv, med lys grå "kyss meg i ...." frakk. He he kanskje det heter snippkjole? Selv er jeg i startfasen med Eplabutikk, Lailas lille butikk, har ingen link ennå for jeg får det ikke til.
Ha en fin dag, klem Laila

Spirea sa...

Det er veldig lenge siden jeg har vært innom hos deg - og jeg skjønner det har vært mye som har skjedd i livet ditt. Så leit å høre om tapet av en farmor....sånt er alltid bare vondt, og livet får en slags bråstopp en stund...så en pus....og puser er så gode, så det skjønner jeg er tøft. også har det vært gode ting også ser jeg...for en nydelig gutt forresten...det er godt det er gode ting innimellom det som er vanskelig...og aller helst er det vel omvendt (at det er vonde ting bare innimellom, håper jeg ;))
Ønsker deg en god uke videre. nå må jeg selvsagt inn og sjekke den andre bloggen din <3 klem