mandag 5. november 2012

Lys i hver en krok...

Denne flotte lykta fikk vi i fjor av en i familien.
 Jeg elsker å få hjemmelagde ting. 
Da ligger det mye tanker og arbeid bak gaven og det er verdt mye mer enn penger. 
Nå som det er kaldere ute og mysefaktoren er høy 
så synes jeg det er koselig å tenne denne. 
Og visst gjorde den seg godt her 
*smil* 
Sandkakeformer er alltid en slager 
og de finner en flere steder her i huset. 
Fyrstikkesken har jeg selv laget. 
Jeg har planer om å holde åpent i annekset i løpet av desember og da kommer jeg til å ha blant annet fyrstikkesker til salg. 
Har dere begynt å forberede dere til jul allerede da? 
Håper dagen din er fin!! 
post signature

4 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Hei! Så koseleg! Levande lys er eit must! Men vi har nydelege sagar med sol akkurat no, og då er ikkje behovet like sterkt. Verre sist veke då vi hadde full vinter ;) Eg leiter fram litt etter litt, det smyg seg fram både skinn og fleire lys.

Eg ventar på ein baby på 14d som eg skal ta bilder av, alltid like spennande!

Største klemmen frå
Elin :)

Spirea sa...

Så utrolig koselig lykt - og så flink du er som lager slike fyrstikkesker helt selv! Alt som skal til for god stemning :) jeg og elsker å tenne lys! det hører med nå som det er mørkt ute - men jul har jeg ikke begynt å tenke på enda. Jeg er alltid litt treg, da... ;)
Ønsker deg en nydelig ny uke :) klem

Tante Titti sa...

Så koselig lykt, hjemmelagde gaver er de beste -så personlig og godt.
Her er det veldig lite juleforberedelser enda, jeg er av dem som ikke vil ha jula inn i huset før 1.søndag i advent og synes det er i tidligste laget enda. Men puslerier og masse lys er det alltid her, så litt stemning blir det jo likevel.
Ønsker deg en fin ny uke.
Titti-klem!

Butterfly sa...

Heisann :0)
Så koselig med lysene. De gir stemning og varme.
Bildene dine er nydelige. Virkelig flott den lykten, heldig du :0))

Ønsker dere fortsatt en fin helg!

Klem ♥