tirsdag 16. oktober 2012

Spisestuebord...

Spisestuebordet vårt er under stadig forvandling. 
I hvert fall det som står oppå bordet. 
Jeg liker å pynte med mat også jeg. 
Og tomater og løk smaker vel egentlig 
enda bedre i stuetemperatur. 
Selv om jeg har en danske her hjemme 
som overhode ikke er enig med meg 
*smil*
Duker på bordet er noe jeg skifter med humøret. 
Og akkurat på disse bildene så finnes det ingen. Etter at bildene ble tatt så gikk det fem minutter så kom det en duk på bordet igjen. Det var det å bestemme seg da.
Nå er det den broderte duken som 
oldemor har laget som har fått komme på. 
Jeg synes den har så fine høstfarger. 
Tomater, løk, sitron og god olivenolje
 fra Roma 
 utgjør da et fint lite stilleben. 
Og kanskje en god italiensk smårett også 
*hehehe* 

Håper dere har en fin dag folkens!
post signature

2 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Å så fristende!
Koselige bilder skjønne du!

Hilse dansken da....hi,hi.
Ha en happy tirsdag!

Klem fra Camilla.

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Så utrolig koselige bilder du har lagt ut :)
Du er utrolig flink til å pynte å ordne rundt deg :)
Ha en fin helg

klem Tonje