fredag 26. oktober 2012

Kjøkkenhjørne...

Stemningsbilde fra et hjørne av kjøkkenet. 
Messingstaken er fra pappa og 
denne vekker barndomsminner for meg. 
Gleder meg til jul da jeg skal henge opp engelen 
som har sin faste plass på den. 
Fatene står lett tilgjengelig. 
De er ofte i bruk, når vi skal ha med noe ned i kjellerstua. Middag for eksempel 
*host, host*
Noe av det som står her er bare til dekorasjon, 
andre ting blir faktisk mye brukt. 
For eksempel kaffemaskinen som jeg
 iherdig prøver å gjemme bort bak et gammelt kjøkkenhåndkle av lin.
Men egentlig så var jeg innom bare 
for å ønske dere 
en riktig god helg. 
Håpe dere skal gjøre noe spennende 
*smil* 
   post signature

4 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Herlige bilder!
Strålende helg til deg og dansken!
I dag kommer Casper hjem igjen fra leirskole......hjem igjen til hønemoren sin...klukk,klukk....hi,hi.

Klemmer i massevis
Camilla.

Lill Nohr sa...

S koselige bilder! God helg til deg også:) klem lille meg

Tante Titti sa...

Nydelige kjøkkendetaljer, kjære Elin! Ønsker deg en strålende god helg!
Titti-klem!

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Så utrolig koselig :) Så ikke at du prøvde å gjemme kaffemaskinen :)

Håper du har hatt en fin helg :)

klem Tonje