onsdag 31. oktober 2012

Innekos!

Dagene blir stadig kaldere, 
høsten er her for fullt og vinteren venter stille bak hjørnet. Høsten for meg er levende lys, knitrende lyder fra peisen, te/kakao, strikketøy og en varm armkrok. 
Men det er også en forventning i meg som 
bygger seg sakte men sikkert opp. 
Forventninger om jul. 
Planlegging, innkjøpsliste, filmer og musikk, 
lukter og dilling. 
Jula i år derimot blir ganske så annerledes. 
For i år så kommer vi til å feire for 
aller første gang med en liten sønn. 
Og dette føles bare helt uvirkelig. 
Det å se han sine forventninger, forundringer 
over alt det nye, gleden i ansiktet, 
stabbing av små barneføtter, roping og gråting, 
hvining og latter. 
Det skal bli helt magisk
 *smil*
Jeg henger litt etter med interiørbladene nå om dagen, 
men det gjør ingenting. 
JDL bladene leser jeg uansett hvilken årstid.
Dette er høstkos nummer en for meg.
Håper dere koser dere masse om dagen!
 post signature

1 kommentar:

Hjem og Glede sa...

Å så koselig å ha så masse fint å glede seg til!
Ha en skjønn torsdag!

Klem fra Camilla.