lørdag 6. oktober 2012

Høstpyntet inngangsparti..

Nå på høsten er det så deilig å tusle ute. 
Lufta er frisk og fargene er sprakende. 
 Her om dagen så var jeg og min kjære danske
 ute og gikk en tur. 
På tilbakeveien klarte jeg å dra 
med meg et par store grangrener. 
Og fikk streng beskjed om at skulle 
jeg drasse med meg de så fikk jeg gjøre det selv. 
Og som sagt så gjort. 
Jeg visste at jeg ville få nytte av dem 
*smil* 
Så nå har jeg fått høstpyntet utenfor, 
og er forberedt på kulda som vi vet kommer. 
Selv om den kan godt vente en god stund fremdeles. 
Er dere klare for vinteren da? 

Håper dere har en flott helg!
post signature

5 kommentarer:

Lill Nohr sa...

Hei:) Nydelig pyntet! Jeg har også plukket med meg mose og gran.Blir lunt og fint! Er vell ikke helt klar for vinter, men syns det er kos ute nå! Som du sier, frisk luft!! Ha en fin lørdag. klem lille meg

Brunt sukker sa...

HEI ELIN !
SÅ FINT DU HAR FYNTET!
NEI HER ER JEG IKKJE KLAR ...
HÅPER PÅ NOEN FROST FRIE UKER TIL!!!
ØNSKER DEG EN FIN DAG!
KLEM FRA ELI:)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia kjære Elin, uff alt for lenge siden jeg var innom hos deg nå, men blir litt pauser innimellom !!
Nydelig pyntet inngangsparti, skikkelig høststemning :)
Likte veldig godt de skøytene, kjempetøffe :)
Har ikke kommet så langt i pyntingen ute enda, ting tar tid for tiden, men det blir :)

Ønsker deg en kjempefin Søndag
Klem Mette :))

Violetta sa...

Er ikke klar for noe som helst jeg da, men det ser det ut som du er. Veldig koselig med pynt rundt husveggene. Det gjelder å spille på lag med årstidene vet du ;-)
Hvordan går det med pakkinga? Har dere fått reisedato enda? Vi satser vel på at gullungen er i hus lenge før jul?!?
Åååå, det er så bra at dere kun har målgangen igjen av dette maratonløpet! :)

Hjem og Glede sa...

Å skjønne Elin så fint du har dillet og dallet....sikker på at du er full av enegi nå jeg!
Så bra og ikke så rart heller!
Må du ha en vidunderlig ukestart!
Jeg er ikke på face....
Men vi "sees"jo på bloggen!

Kraftig klem
Camilla.