søndag 21. oktober 2012

Høstlig stue..

Når høsten kommer og vinteren nærmer seg 
så får jeg alltid lyst til ta frem messingting igjen. Lysestakene her er både litt arvet og litt fått.

På sommeren så synes jeg at messing blir litt for tungt. 
Men når mysefaktoren kommer så passer det så bra 
*smil* 
Kongler er et must høst som vinter, 
og de bruker jeg til å pynte med både inne og ute.
Det store norgesglasset har jeg fått av en kompis og oljelampene er etter svigermor. 
Det gamle vinduet på bordet 
er jeg fremdeles ikke lei av. 
Synes den er helt perfekt å arrangere 
forskjellige stilleben på. 
Sofaene har fått andre lune pledd, 
og det benytter Susie seg av som 
elsker å ligger her og putre. 
Linselusa vår 
*smelt*

Håper dere får en flott nye uke!
post signature

3 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Kjempefint! Mine har jo også vore framme på vinteren desse åra eg har blogga, og har fått spm.om at -messing, er det IN? ;) He,he! Folk er rare. No har eg hatt gyldne innslag sidan i sommar, og synes det er koselig. Så får vi sjå kor lenge det varer?

Tenkjer på deg ofte, på kor spennande tider du og din kjære går i møte!

God klem,
Elin :)

liven sa...

Koselig i stuen din Elin!
sjarmerende saker...og jeg liker godt sofabordet ditt!
Er på jakt etter et annet hos meg :)

ha en fin søndag!

Anne Elisabeth sa...

Så kreativt med vinduet på bordet:) stilig:)