tirsdag 2. oktober 2012

Gyngebamse faktisk:)

Pelargoniaene har nå fått flyttet inn. 
Jeg har egentlig ikke helt bestemt for om de skal få lov til å stå i vinduskarmen i stua, 
eller om de skal flyttes ned til spiskammerset. 
Tror kanskje at jeg heller mot det siste. 
De passer liksom ikke inn i en vinterklar stue synes jeg. Denne derimot skal få lov til å bli stående. 
Den er så stor og frodig og har fremdeles masse blomster. Dessuten så passet den så fint 
til fargene på denne lille karen 
*smil* 

Gyngebamsen har lillegull fått av 
en kollega av min kjære danske. 
Noe så nusselig da! 
Den blir nok stas når han er stor nok. 
Foreløpig så får den lov til å stå her og vente, 
til kattenes store irritasjon. 
De likte den nemlig ikke, og går omveier for å unngå den. 
De venner seg nok etter hvert.

I dag skal det vaskes klær her i heimen. 
Dessuten så skal jeg ta siste finishen på produktene til høstmarkedet. 
Håper dere får
en flott tirsdag folkens!

post signature

4 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Å så koselig innlegg min skjønne bloggvenn!
Nydelig gyngehest....og måtte smile av katten da.....de er nå sære er de,men god da!
Kan jeg spørre om når dere skal hente lille prinsen?

Kose deg videre du....her bøtter det ned med regn....
God klem Camilla.

Emmas hvite borg sa...

Åh for en koselig gyngehest!
Den kommer prinsen til å elske å gynge på ♥
Ha en fin uke!
Klem Anette

Ruter & Hjerter sa...

Sååå kul!!! Kommer til å bli en stor hit!

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Så fin gyngebamse :)
Når skal dere hente den etterlengtete skatten?

Ønsker dere lykke til videre.

Klem Tonje