tirsdag 4. september 2012

VI HAR FÅTT EN SØNN!!!!

I går klokka elleve ringte de. Jeg skjønte med en gang ikke hva slags lyd jeg hørte der jeg satt med en kunde. Jeg hadde da ikke en sånn ringetone. Og kom plutselig til å tenke på at jeg hadde lagt inn en annen ringetone på dem.
"Å herregud, nå ringer de!!"
Snur meg fort rundt, "slenger" kunden min til de som satt bak meg
og løp inn på kontoret.
Mens kontaktpersonen vår fortalte meg om om det lille gullet som skulle få lov til å komme hjem til oss så måtte jeg stoppe henne flere ganger - rett og slett for å puste.
Dette er en helt ubeskrivelig deilig og rar følelse.
Tenk - vi skal få lov til å bli foreldre til en liten gutt på ti måneder.
Nå svever vi på en lyseblå sky!!
Og jeg lover dere .
Denne dagen blir usedvanlig bra:)))

post signature

33 kommentarer:

loftkroken sa...

GRATULERER sååå mye Elin :))Dette må være en stor dag,nå er ventetiden over ♥

Stor klem
Bente

Romantikk-takk. sa...

Gratulerer sååå mye,så fantastisk da. :))) Endelig er ventetiden over. :))
Masse klemmer fra Mette.

Tove sa...

Å herregud nå ble jeg glad. Faktisk så glad på deres vegne at tårene spratt. Gratulerer, det var jammen på tide.
Klem Tove

Hjem og Glede sa...

Å alle hjerter gleder seg!!!
Å dette var fantastisk!
Fikk gåsehud....
Har savnet deg og tenkt at du var lei deg eller allerede reist for å hente!
Å dette har dere ventet på....
Gleder meg til å høre mere.
Igjen:GRATULERER!
Hilse dansken da...hi,hi.

Goood klem
Camilla.

HildeSu sa...

Gratulerer så uendelig mye...! Tenk: endelig var dagen der... Ønsker dere lykke til med den siste tiden fram mot hentereisen. Kos dere med shopping og forberedelser!

Mvh HildeSu

merethe sa...

Kjære kjære Elin...Nå gråt jeg av glede for dere!! GRATULERER!!!!!! Så godt! Lykke til med alt som nå skal skje!! Mange klemmer til dere begge to

Etiopia + India = sant:-) sa...

Gratulerer! Det er så stort med den fantastiske telefonen. Håper dere snart får holde ham!

Anonym sa...

For en lykke.

Violetta sa...

Jeg er utrolig glad på deres vegne, og jeg gratulerer av hele mitt hjerte!!! Dette er så fortjent, og det hyggeligste innlegget på lang lang tid :) Tenk, nå er det alvor! Det ble barn til slutt. En liten gutt på ti måneder...kan det bli bedre :)

Stor gratulasjonsklem fra meg. Dette har jeg gledet meg lenge til å skrive! :)

Laila sa...

Ikke fritt for at det kom noen tårer nå, gratulerer så masse dette blir stas.
Når reiser dere?
Tror jeg må ta et glass vin i kveld.
Alltid morro når det går bra for noen.

Klem til både deg og dansken, Laila

M@rlen sa...

Nå fikk jeg tårer i øynene! Gratulerer så utrolig mye, dette var hyggelig lesning!!

Mariannes blogg sa...

Gratulerer så mye!
Fantastiske nyheter :)))
Kos dere med bilder og alle forberedelser til den store reisen :)

liven sa...

Ååh så kjekt å høre!
nå ble jeg glad på dine vegne....gratulerer så mye!
Stor klem!!

MissMette sa...

Gratulerer så uendelig mye, Elin ღ - og så var ventetiden over ღ er så glad på dine vegene nå ღ fantastisk nyhet ღ ღ ღ Stor klem fra Mette

Marens Kristine sa...

Kjære dere!!!
jeg GRATULERER dere av HELE mitt hjerte, ENDELIG ble det deres tur til å bli foreldre!!!!

MASSE lykke til i dagene og ukene som kommer, dere har virkelig mye å se frem til!!!

Stoooor klem fra Maren i nord !!!

Hespe sa...

Åhhhh, gratulerer så masse til dere! Endelig, endelig kom beskjeden!!! Så utrolig, ufattelig herlig - er såååå glad på deres vegne :) :)

STOR goklem fra Hildegunn

Christel - Bakketun sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Ståpels og lykkedans rundt i stua!!! Så utrolig glad på deres vegne :)

Stor klem fra Christel

Anonym sa...

Gratulerer så utrolig mye, dette var gledelig lesning! :)

H.

Tante Titti sa...

GRATULERER, kjære søte Elin!! Dette var virkelig helt fantastiske nyheter! Jeg tørker tårer og er så lykkelig på dine vegne!! Jeg har tenkt så masse på dere og håpet dere snart skulle få ønsket deres oppfylt - og så ENDELIG!!!
Ønsker dere all verdens lykke til!!
Gleder meg til å følge med på fortsettelsen!!
STOR OG GOD Titti-klæmm!!

Frk.Surrehue sa...

Gratulerer så mye Elin! Dette har dere virkelig fortjent!

Metu sa...

JAAAAAAA!!!!! Endelig!!!!
Gratulerer såååå mye med en liten sønn<3<3 Dere går spennende og morsomme tider i møte nå :) Lykke til på livets reise om ikke lenge, og nyyyyyyyyt den deilige følelsen det er å endelig vite hvem dere har venta så lenge på!!
Klem fra Merete
(Som fikk samme telefonen for snart fem år siden, om ei lita pie)

Britt Eva sa...

Hurra :) Du lovet jeg skulle høre gledeshylet helt opp til meg ;)

Butterfly sa...

Så fantastiske nyheter Elin!! Gratulerer så mye !
Unner dere dette så mye :-) klem

Franske drømmer sa...

Det er så fantastiske nyheter, vennen,
Og så vell unnt dere!! Endelig er ventetiden over!!
Gratulerer så masse!!
Hva heter han? Når får dere hente han?
Jeg er så takknemlig for dere- DETTE FORTJENER DERE!!! Hurra!!

Klemmer

Mailinn`s interiørblogg sa...

GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE!!!!!!=)

Liv sa...

LYKKE!!! GRATULERER!

Synnøve sa...

Gratulerer så mye igjen.
Endelig er ventetiden over Elin:-)
Kos dere
Klem

Janne sa...

Takk og lov og endelig!

HURRA for lillegutt og HJERTLIGST til lykke med et bebigull <3

Anonym sa...

Gratulerer så mye! Når skal dere reise og hente han?
Hilsen H.

hos jorunn sa...

Ååååh Elin!!! Jeg har akkurat lest noe av det mest gledelige på lang tid. GRATULERER sååå masse, nå svever dere vel av lykke kan jeg tenke meg!!! Det blir utrolig spennende å følge med dere videre på veien!! Virkelig god nyhet dette her!!! Ha en strålende søndag! Stooor klem fra Jorunn

Villmarkstausa sa...

Gratulerer med gutten:-) klem fra ingun

salige lavendel sa...

Åååå, dette har jeg ikke fått med meg - GRATULERER kjære deg!!! Håper vi får høre mer om dette når du (dere) har landet fra den blå skyen. Når kommer han hjem til dere da?? Dette blir sapennende.Mange klemmer fra meg.

Jatte sa...

Å herreguuuuuuud GRATULERER SÅ MYE :D herlige nyheter!!!!!