lørdag 15. september 2012

En blomst til dere alle...

Jeg vandrer rundt i mammatåken nå om dagen. 
For dere som ikke helt vet hva den går ut på så blir det det samme som ammetåken,
men den var gjerne veldig mye lengre.
 Det har jeg blitt fortalt av en som har veldig god kjennskap til det. 
Eller hva Irèn? *smil* 
Jeg går i en rus av papirer, huskelister, handlelapper, barneklær, leker, apotekvarer osv osv. 
Og jeg koser meg glugg ihjel. 
Cirka 50 ganger om dagen tar jeg frem mobilen og ser på bildet som nå dekker hele skjermen. 
Tenk - det er min sønn! 

Ja, jeg vet vi er to om dette, men noen ganger føles det bare godt å si inne i seg selv:
 "hei lille venn, jeg er mammaen din og jeg lengter etter å holde deg i armene mine. 
Å få legge nesen i håret ditt, lukke øynene og tenke at det er her du hører hjemme. 
Du kommer sikkert til å gråte den dagen, men det er helt greit. 
Jeg skal tørke tårene dine og trøste deg så godt jeg kan. 
Det ordner seg skal du se og sakte men sikkert skjønner du at det er her du skal være. 
Det er her du hører hjemme. Vi er mammaen og pappaen din 
og vi er så utrolig stolte og beæret over at akkurat du er blitt vår sønn". 
Den nybakte pappaen her hjemme har allerede vært ute på shopping. 
Han har kommet hjem blant annet med denne. 
Og her står den og venter på lillegull som skal få innta mange måltider som familiens midtpunkt 
*smelt* 

Blomster og gaver har strømmet inn, lillegull har fått maaange klær allerede, både arvet og nytt.
Det eneste som faktisk mangler nå er en vognveske og litt småtteri så er vi i boks. 
Tusen hjertelig takk alle sammen for gratulasjoner og hilsener.
 Settes enormt pris på.
 Beklager at det har vært så stille fra meg, 
men det har vært enormt mye som har måttet ordnes og dagene har bare flydd avgårde.
I tillegg har jeg ikke funnet ledningen til kameraet så jeg har ikke fått lastet ned noen bilder. 
Og vet dere hva? 
Den lå rett foran nesen min hele tiden. 
Hehehe, det var den mammatåken igjen da;) 
Håper dere har det fint og at dere holder ut med meg så lenge dette foregår. 
Må bare si igjen at jeg kommer sterkere tilbake.

Klem til dere alle fra meg!
  post signature

8 kommentarer:

Anonym sa...

gratulerer så mye! for en fantastisk telefon å få på en vanlig arbeidsdag :) gleder meg med dere.

Jatte sa...

Herlig!!!:) Skjønner du går rundt i en tåke nå ja.. jeg er så utrolig glad på deres vegne.. ENDELIG ble det deres tur :D

MissMette sa...

Hei Elin ღ
- skjønner godt at du har hatt nok å gjøre - kos deg masse med forberedelsene og alt som skal gjøres klart ღ - følger med både her og på Facebook :)) og er så glad på dine vegner... Stor klem fra Mette

liven sa...

Kos deg du Elin...og nyt å være i gledesrus....endelig!!
klem!

Hjem og Glede sa...

Å jeg smiler når jeg leser....Så herlig å være så lykkelig!
Vel undt til dere som virkelig har ventet og savnet.....
Kos deg videre i mammatåken...hi,hi.
Gleder meg allerede til å høre mere!

Stooor klem
Camilla.

Synnøve sa...

Får et herlig innlegg Elin.Klart du er i mammatåke:-)Så lenge som dere har ventet på gutten deres,så er det ikke rart at du er i mammatåke.
Håper dere får hentet han hjem snart nå.
Jeg er så glad på deres vegner, jeg har lest innlegg der du har vært frustrert, og det synes jeg du hadde all grunn til og være. Men nå har du fått gutten din, og bare DU er MAMMA til han:-)
Klem Synnøve

Anonym sa...

Åh, så utrolig herlig å lese! :) Jeg er så glad for deres skyld, har fulgt med på dagboken din en stund nå. Tusen takk for at du deler med oss, det setter jeg stor pris på. Lykke til på den store reisen, håper det ikke blir altfor lenge før dere kan dra.

Hilsen H.

Tante Titti sa...

Jeg leser med klumpen i halsen og er så uendelig glad på dine vegne!!
Kos deg med Mammatåken du, kjære Elin. - det er deg vel unt...
Titti-klæmm!!