fredag 3. august 2012

Litt fra vaskerommet igjen..

Vaskerommet er et rom som blir besøkt ofte. 
For min del så samler jeg opp for en uke og 
tar vasken på torsdager. 
Når jeg allikevel tar husrengjøringen på torsdager 
så er det greit å få vasken unna også. 
Kontrollfreak jeg? 
Joda, en smule, men jeg prøver å holde en viss kontroll her.
Meeen, regner med det endrer seg fort når vi får barn i huset
*smil*
Ikke det at det er så voldsomt mye nytt her, men litt er det da. 
Over vaskebrettet henger det et skjørt som jeg har 
fått av tanten til dansken. 
Tror det er etter farmoren hans. 
Jeg har også funnet et koselig bilde på nett 
som jeg printet ut og laminerte.

 Haugen med blonder, gamle laken og gardiner bare vokser. 
Og det er ikke meg i mot:) 
I den lille skåla ligger det lavendelsåper sammen 
med et hjerte med et vennesitat som jeg fikk 
til bursdagen min av en god venninne.

 Kurven med ting og tang fikk jeg av samme venninne.
 Synes den passet veldig godt her inne. 
Den lille blå posen med delfin på er gave fra 
søsknene mine da de var på Korfu.

 Oversiktsbilde. 
Veldig glad i de gamle boksene som jeg har vaskemiddel i.

 Detaljbilde. Stallvinduet har jeg fortalt om før. 
Det fikk vi av onkelen til dansken. 
Det gamle strykejernet har jeg fått av søsteren min. 
Og jeg måtte bare ha en teppebanker. 
Kjøpt billig på Europris.

Oversiktsbilde

Så det var en liten rundtur inne på det rommet som 
man vanligvis vi unngå, 
men som er så nødvendig. 
Og hvorfor ikke da gjøre det litt koselig? 
*smil*
Håper dere får en fin helg!
post signature

7 kommentarer:

liven sa...

Et koselig vaskerom du har elin!
Innbydende og med masse fine detaljer!

ha en fin fredag :)

MissMette sa...

Hei og god fredag, Elin :)
Så fint vaskerom du har, men mange fine detaljer - ME LIKE - herlig... Jeg også bruker å samle opp klær for så å ta noen runder med vask :) Ha en fortsatt fin dag og helg som kommer, stor klem fra Mette

PS! - jeg har en giveaway hos meg hvis du vil være med (hvis du ikke har meldt deg på da?) Du er i alle fall hjertlig velkommen ღ klem...

merethe sa...

Det kan ikke være vanskelig å gå inn her for å sette på klær... lekkert.
Nå fikk jeg lyst til å hente inn vaskebrettet ,den store klesklypen(slik de brukte for å ta opp kokende vask med) og andre ting som ligger på vent på låven. :) Skulle så gjerne ha malt litt vegger først ...det blir vinterarbeid.
Her er det jommen grått igjen...sola stakk frem litt før i dag. Ja ja... Ha det så fint...Rødstua og søm nå. ;)

Hjem og Glede sa...

Å hadde mitt vaskerom sett så nydelig ut hadde jeg nok vasket klær HELE tiden....nå blir det bare NESTEN hele tiden...hi,hi.

Skikkelig koselig altså....du er så flink!
Ha en vidunderlig helg da med Dansken din!
Klem på dig søde!

Lill Nohr sa...

Her er det jo kos og vake klær!Kjempefint:) Bloggen din er veldig fin,så deg vil jeg følge! Har lagt deg til min bliogg:) Klem lille meg

Tulip sa...

Her må da klesvasken gå som en drøm??
Misunner deg dette flotte vaskerommet. Flotte bilder!
Her har vi vaskemaskinen på badet...og det støver ordentlig.
Kos deg i helga!

Franske drømmer sa...

Viktig å ha det koselig der inne også, og det synes jeg virkelig du har fått til ;-) lekre saker!!
Vi har helt lik kakeboks også, den store rød ;-)
De er jo så fine!!

Håper du har det bra, vennen!
Klem