mandag 6. august 2012

Lenge siden sist...

Kjellerstua er et rom som jeg gjerne glemmer litt.
Ikke det at vi ikke tilbringer tid her. 
Hvem kan unngå det med denne sommeren vi har hatt. 
Men jeg glemmer å ta bilde her nede. 
Plutselig kom det for meg og jeg måtte dra frem kamera.
Jeg er et sånt menneske at når jeg først har gjort noe som jeg liker, så har det en tendens til å bli værende sånn i lang tid. 
Så jeg kan ikke skryte på meg de store forandringene. Lampeskjermen derimot er ny.
 Litt liten til foten ser jeg, 
men jeg synes den er så søt at den får bli værende på. 
Den lille rosetten lagde jeg til bursdagen min. 
Den har fått lov til å bli liggende.
 *smil*

Tror faktisk ikke at jeg har vist bilde av fillerya tidligere.
 Så den er "ny", kjøpt på loppis. 
Pidestallen var det en kollega av dansken som kom med. 
Tenkte det var noe for meg, 
og det hadde han jo helt rett i:)

Jeg er glad i denne hylla. 
Kjøpt på loppis og pusset opp i fransk grå. 
Synes den fargen er så flott til messing. 
Pynten er fortsatt den samme. 
Ting vi begge har arvet og bilder fra familie. 
Dette er hva som betyr noe for oss.

Dagene blir ikke akkurat lysere og varmere, 
så tiden som blir tilbrakt her nede blir heller ikke mindre. 
Å sitte på sofaen med et pledd, strikketøy og en kopp te mens stearinlyset blafrer mildt og dansken zapper på tv. 
Det er godhøsten sin det. 
*smil*
Men jeg kan fint vente litt til altså :)

Håper dere får en flott ny uke!

post signature

12 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Så fint det er hos deg...flotte bilder;-))

merethe sa...

Lekkert!! Du kan interiør. :) Takk for koselig mail. Ha en flott uke. Klemmer Merethe

Hjem og Glede sa...

Å så koselig og lekkert hos deg!
Gøy å se kjelleren!
Vet du,jeg er akkurat som deg....hvis jeg liker noe kan jeg også ha det akkurat på samme sted og samme ting i evigheter...hi,hi.

En vidunderlig uke til deg du skjønne,og han koselige dansken din!
Klemmer og smil!

Tante Titti sa...

Så koselig kjellerstue du har. Veldig lys og fin, og med flotte gjenstander med en historie.
Jeg har også begynt å se fram til Go-høsten med strikketøy og pledd i sofan mens stearinlysene blafrer. Og selv om jeg ikke har en danske å dele kveldene med, er han ikke så værst til å zappe min kjære heller. hehe...
En fin fin uke til deg og dansken, kjære Elin!
Titti-klæmm!!

MissMette sa...

Koselig innlegg, Elin :) - og koselig kjellerstue du har, med mange herlige detaljer å hvile øynene på ღ Er samme som deg ser jeg når det gjelder å ha samme ting på samme sted, hihi... Er jeg fornøyd med en ting, som blir det slik lenge hos meg :) med andre ord ikke så mye ommøblering :D Ønsker deg en fin uke som kommer. Klem fra Mette

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så fint du har det i kjellertua. Her kan jeg godt forstå at du koser deg. Så mange fine og personlige ting :-)
Ha en nydelig dag, klem Anita

Marens Kristine sa...

Ååååå så koselig ei kjellerstue, ikke ofte at man ikke kan se att det er i kjelleren,men her ble jeg litt i tvil.. lyst,fint og kjempelunt og koselig har du det!!!

Ønsker deg en fin kveld videre !!

-maren-

Lill Nohr sa...

Takk for koslig hilsen.Velkommen skal du være:) Herlig og pusse og male.. klem lille meg

Jatte sa...

Så fint dere har det der nede! Selv om sommeren ikke har vært den beste så gleder jeg meg over at høsten er på vei, det er så deilig med plaskende regn på ruta, innekos og joggeturer i regnet.. hihi, jeg er litt rar :p

Bli gjerne med på give away inne hos meg om du ikke allerede har deltatt!

Ha en fin Tirsdag,
Klemmer fra Jatte♥

liven sa...

Så fint hos deg Elin...og så mange koselige detaljer!!

ha en fin kveld !

Franske drømmer sa...

Like lekkert her som alle andre steder hos dere-
Jeg elsker detaljene! Flinke du :-))

Ønsker deg en god natt!
Tusen takk for alltid så herlige ord fra deg, vennen!
Klemmer

Home sweet home sa...

Kjempe koselig gang du hadde, gjennomført stilrent.
Elsker det hvite og du har hvite gulv også, liker! Klem