fredag 10. august 2012

Høststemning...

Vet ikke om jeg synes det er trist eller koselig å se at når jeg drar på jobben om morgenen nå så står fremdeles lampene på utenfor. De er nemlig stilt inn etter hvor mørkt det er. 
Og selv om sommeren har vært usedvanlig dårlig i år
 (synes i hvert fall jeg) 
så har det i hvert fall vært lyst nok til at lampene har vært slukket. 
Det er i hvert fall ikke til å komme bort i fra at 
høsten er på vei og da får en bare gjøre det beste ut av det.
Og hva gjør man da?
Jo, man tenner levende lys. 
*smil*

Håper dere får en fin helg folkens!
PS: nytt innlegg hos Elins anneks.
post signature

8 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

God helg din skjønne pyntehøne!
Vakkert og ja....det er tid for levendelys(sjokolade....hi,hi)
og innekos!
Det er jo noe vi kan!

Knis og klem fra
Sjokoladehøna Camilla.

Home sweet home sa...

Vi har nok ikke hatt noe sommer her heller, synd for det er jo det man gleder seg til hele året:) Veldig lekre lamper) Hvor har du kjøpt disse?
Ta gjerne turen innom meg også å legg deg til som følger. Jeg har lakt meg til hos deg:)Klem

Tante Titti sa...

En riktig god helg til deg også, kjære Elin!!
Titti-klæmm!!

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Elin :)

Herlig stemningsbilde du viser :)
Uff ja høsten er her for fullt hos oss også, regner øser ned å det er hustrig ute, har ikke hatt noen god sommer vi heller så satser på at høsten blir bra ivertfall :)

Så fint det var på gjesterommet under her med, masse fine detaljer, likte veldig godt den lille vekkerklokken å så syns jeg den lampen var kjempefin :)

Ønsker deg ei kjempefin helg
Klem Mette :))

liljasandra sa...

Ja, nå er det tid for levende lys... Jeg må si jeg er litt glad i høsten og variasjonen den bringer med seg, mer innekos og tid til håndharbeid osv... Med ønske om en fin dag

klem

salige lavendel sa...

Her har det vært helt utrolig deilig sommervær de siste dagene, så jeg vil ikke finne fram høststemningen enda =) Men stearinlysene kan man alltids tenne likevel. God natt og sov godt!

Christel - Bakketun sa...

Det eneste jeg ikke liker med at høsten kommer er at det er mørkere om morgenen. Det er så koselig å tenne lys på kveldene :)

Vi har ikke helt skrinlagt byggingen enda, men den er iallefall satt på hold i noen år. Vi får se hva vi gjør når tomten er byggeklar.

Ha en fortsatt fin uke.
Klem, Christel

Hjem og Glede sa...

Bare innom for å ønske deg en koselig helg snupp!

Smil og klem
Camilla.