fredag 13. juli 2012

Trimrommet vårt...

I og med at jeg bruker mye tid inne på dette rommet nå om dagen, så tenkte jeg at det var på tide å vise noen bilder herfra.
Bildet av det dansende paret fikk jeg av søsteren min for flere år siden. Jeg synes det passer så godt inn her. Men jeg har ikke planer om å bli noen danser selv altså.
 *smil*
Monsteret under her fikk jeg av min kjære danske til bursdagen min. Er han den beste eller hva??

Litt styrketrening er heller ikke så dumt, og til det synes jeg denne maskinen er veldig bra. Følger man øvelsene man får når man kjøper maskinen så får man tatt de fleste deler av kroppen. Selv liker jeg best øvelsen som går på triceps og bryst.
Ellipsemaskinen blir desverre lite brukt. den er så slitsom! Den det er vel også tegn på at man trenger det.
Hmmm....
Sykkelen blir veldig mye brukt.
Gammel er den også men jeg elsker den
og har ikke planer om å bytte den ut i første omgang.


Og selvfølgelig så må det være noe oppusset her inne også.
Hello Kitty har til og med fått plass her.
Hehehe:)
Hun er glemt igjen av en av niesene mine.
Synes hun sto flott her jeg.
Gammelt hoppetau. Detaljer er viktig selv på et trimrom.                  Her står gliset:)

Sist men ikke minst. Kjempesøtt skilt som jeg fikk til bursdagen min av en god venninne.
Bilder fra trimrommet på en fredag sier du?
Det blir treningsfri i helgen på meg altså;)

Håper helgen deres blir flott!

post signature

2 kommentarer:

Franske drømmer sa...

Så kjekt med eget trimrom hjemme!
Det skulle jeg også gjerne hatt :-)
Vi hadde det hjemme hos mor og far da jeg bodde der,
Og det er jo helt supert! Nå betaler jeg 350 kr i måneden på e2, og da får vi 200 kr rabatt i mld via jobben.. Er mye penger, synes jeg ;-)

Hyggelig å se at du "er tilbake i gamet". Har savnet deg her i blogglandia :-))

Ha en fin helg, vennen!
Klemmer

Laila sa...

Jeg får nesten angst når jeg ser sånne apparater, he he, allergisk for alt som heter trening og sport.
Skiltet var kjempefint.
Kikk inn til meg, klem Laila