tirsdag 31. juli 2012

Roser er rosa, fioler er blå...

Her om dagen var jeg en tur på Mega. 
Det er en butikk jeg sjelden er på så sant jeg ikke skal ha noe spesielt. Litt mer eksklusivt  er hva Kiwi tar inn. 
Ved inngangen sto det en bøtte med forskjellige blomsterbuketter som de solgte ut til ti kroner per bunt på grunn av dårlig kvalitet.
Vel, jeg er glad for at deres sin dårlige kvalitet er mer enn bra nok kvalitet for meg.
*smil*
 Ti dyp rosa roser for den nette sum av ti kroner er virkelig ikke verst. 
Jeg synes de gjorde seg godt i denne lille muggen.
 Den ene rosen var knekt men det gjorde absolutt ikke noe. 
Da fikk jeg muligheten for å bruke koppen og skåla som passer til. *Romantisk*
 Duken er det en venninne av meg som har brodert. 
Og at den passer perfekt til de andre detaljene er jo ikke akkurat meg i mot. 
*Thihihi*
Fløtemugga er fra farmor, og blomstene var det to småjenter som plukket forrige lørdag.
Mitt blomstrete stilleben:)

Håper dere har en fin tirsdag!
PS: nytt innlegg hos Elins anneks også..
post signature

5 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

LOVELY.....Sier nå bare jeg skjønne Elin!
Ha en koselig kveld i ditt skjønne hjem!
Smil og klem
Camilla.

Violetta sa...

Å, det var vakkert! Flott med slike roser til nydelig porselen!

Roser er røde fioler er blå,
snart kommer telefonen dere venter på...
Klarte ikke dy meg ;-)

Lill Nohr sa...

Så herlige bilder:)Rosa er lekkert på roser:)Klem lille meg

Christine's foto sa...

Flotte rosebukett selv til en voldsom billig penge. Jeg fikk en rosebukett til verdi av 30,- på jobb, og 2 av mine foreldre til bursdagen min til samme sum, der holdt den første buketten lenger enn de 2 andre.

merethe sa...

Vakkert blomstrende stilleben. Gjør ingen ting med billig pris på slike fine roser. Er så fint med hvit/blått porselen. Ha det fint, klem Merethe