torsdag 26. juli 2012

Neverending story....

Langt, langt der borte i det fjerne,
lyser det en enslig stjerne.
En stjerne som for alltid vil bli ønsket.
Et liv så lyst når resten er som mørkest.
Stjernen den er deg min lille skatt.
Deg som vi allerede så gjerne skulle hatt.
Filledokka nikker med hodet så trist,
når ble hun i grunn rista på sist? 

Tussi sitter så trofast og ser ut av døra.
Bøkene ligger og venter på eseløra.


Nasse nøff er et nytt tilskudd i klanen.
Helt fra Roma - gå ta banen!


Hylla fyller seg stadig opp,
og i lekekassa er det allerede topp.


Familiebildet vårt er enda ikke komplett.
Ingen fortalte oss at dette skulle være lett,
Men like fullt så lengter vi og venter,
på dagen vår lille skatt vi henter.

Vår lille stjerne som vi fremdeles venter så på,
uansett hva vi gjør så kan vi ikke deg nå.
Men når kvelden kommer og stjernene titter frem.
så ser jeg opp, finner deg og gir deg en godnatta klem.

(i dag er det fem år siden papirene våre ble sendt til Colombia. Dette er et jubileum som jeg helst ville vært foruten, og et jubileum som jeg aldri hadde trodd at vi skulle nå)

post signature

17 kommentarer:

Metu sa...

Åh, mitt hjerte brister for deg! Så gjerne jeg skulle hørt jubelrop fra deg og dansken!

Trøstende ord er vanskelige og finne, annet enn å ta hver dag som den kommer. Og til slutt, ja da kommer hjertebarnet!

Stor klem fra Merete
(mamma til en femåring, født i Sør-Korea)

merethe sa...

Klem til deg Elin! Måtte ventetiden deres snart være over.

Violetta sa...

Ja hva skal man egentlig si. Fem år snakker for seg selv, huff det er umenneskelig lang tid altså.
Nå håper vi innspurten går fort fort...at telefonen kommer før sommeren er over!!!
Venteklem til deg fra meg

tinemor sa...

Uff, dette er langt svangerskap!
Nå håper jeg virkelig ventetiden deres snart er over!!
Stor klem

Beate sa...

Kjære Elin

Ventetiden er tøff. Ventetiden er umenneskelig lang. Men i enden av ventetiden venter det noe godt. Jeg håper dere snart ender ventetiden. DA ..... :)

Beate sa...

Kjære Elin

Ventetiden er tøff. Ventetiden er umenneskelig lang. Men i enden av ventetiden venter det noe godt. Jeg håper dere snart ender ventetiden. DA ..... :)

loftkroken sa...

Nå rørte du hjertet mitt Elin ♥
Må alle drømmer og lykke strømme til dere ♥

Masse varme klemmer til gode snille deg ♥

Bentevenn

Mariannes blogg sa...

Du rørte også meg!
Måtte ventetiden deres være over nå!
Stor venteklem fra meg :))

Marianne

Tante Titti sa...

Nydelige ord, kjære Elin.
Jeg kjenner meg så godt igjen i dine tanker! Masse varme klemmer og tanker til deg, håper ventetiden snart er over!
Titti-klæmm!!

MissMette sa...

Sender deg en stor klem ღ kan ikke bare være lett... Håper at ventetiden snart er over og at der snart får svar... ღ klem fra meg

Franske drømmer sa...

Nå rørte du meg også. Får så vondt av dere!
Nå er det virkelig på tide at hellet deres snur..
Tenker på dere, vennen!

God klem fra meg

hos jorunn sa...

Hei Elin:)
Nydelige ord, jeg kjenner lengselen din sterkt igjennom de. Kan ikke forestille meg hvor tøft det er å ha en så lang ventetid, det må være tungt! Håper virkelig at ventetiden snart er slutt for dere!! Varme tanker og klemmer fra Jorunn

Hespe sa...

Åhhhh..! Denne ventetiden må være utrolig tøff, og det er jo helt umenneskelig at den skal måtte være så lang! Håper dere veldig snart kan hente den lille hjem til dere slik at familien blir komplett!

Stor go'klem fra Hildegunn

Etiopia + India = sant:-) sa...

Hold ut!! Det venter noe stort! Ventetiden er hard og uforutsigbar. Unner ingen å vente så lenge. Krysser fingre og tær for at dere snart får vite hvem dere venter på!

Anonym sa...

Hei!
Jeg har ligget rett før deg i ventekøen i alle de 5 åra, og 26.07.12 ble vi endelig lykkelige foreldre til nok en godgutt fra Colombia. Ønsker deg lykke til med den siste ventetiden, vet akkurat hvordan du har det... Men når barnet kommer (og det tror jeg ganske snart) så er det verdt alle de 5 årene med venting...
Venteklem fra A

Tulip sa...

Å så rørende trist å lese dette.
Vakkert skrevet, men kjenner det er tøft å lese selv for en som ikke står oppe i dette.
Hvordan ventetiden er for dere kan jeg nesten ikke forestille meg...
Unner dere at det skjer noe positivt nå snart, og krysser fingrene...
Klem

Anonym sa...

Da var dagen kommet, hurra hurra hurra :) Gratulerer så mye med lillegutten :) Kan ikke tenke meg et bedre hjem å få komme til :)
Klem fra Lene