fredag 6. juli 2012

Mitt lille friminutt...

Denne adopsjonsprosessen som vi er i gjør det vanskelig å planlegge noen ferie.
Det blir heller litt småturer som vi kan ta på sparket.
Da man må man bare gjøre det beste ut av det en har hjemme. 
Og jeg kan jo strengt tatt ikke klage.

En liten oase for meg selv når sola velger å vise seg frem. 
Da er det frem med solsenga, solbriller, lesestoff og
 litt mat og litt drikke som jeg sa da jeg var liten.
*smil*
Med bilder fra mitt lille friminutt ønsker jeg dere alle en
 riktig god helg!






  post signature

10 kommentarer:

Lillekatt sa...

Det så ut som en krok man kunne ha seg et skikkelig friminutt i det da!!

Så spennende med adopsjonsprosess! Vi var midt i en selv, da vi plutselig oppdaget at vi var gravide.... Men så fort vi har fått dette barnet, skal vi igang med ny adopsjonsprosess!

Masse lykke til, både i utfordringen og adopsjonsprosessen! Jeg heier på deg!

Jatte sa...

Heeerlig friminutt :)

God helg til deg og dine,
Klemmer fra Jatte♥

Laila sa...

Det så ut som en skikkelig herlig kosekrok.
Håper dere hører noe snart, klem Laila

merethe sa...

Hei Elin. Så koselig plass du har til ditt lille friminutt. Vi har hatt noen deilige kvelder på den nye terrassen vår. Nå står rekkverket nesten helt ferdig. Mangler bare topphatter på stolpene og et strøk til med beis. Det har vært mye arbeid men ble veldig fint. Den gamle utslagsvasken ligger her foreløbig. En som er interessert, men om det ikke blir noe av så kan jeg si ifra om du vil. Ja da kom regnet igjen da :) skulle så gjerne ha fortsatt med arbeidet i hagen ,men jorda er så bløt at det frister ikke stort. Her er det også hjemmeferie. Men vi er to som koser oss så masse her på småbruket og pusler sammen med diverse. Vi holder på å pusse opp litt møbler, støper litt, snekrer osv. G laget en flott plantekasse til meg i går...skal bare trekke den med plastikk også kan jeg plante i den :)) Ønsker deg en kjempefin lørdag. Hilse din. Klem Merethe

Franske drømmer sa...

Hei, kjære Elin!
Flott bidrag til utfordringer!
Nydelige bilder og inspirasjon :-)

Kommer dere noe lenger i adopsjonsprosessen?
Tenker masse på dere :-))

Klemmer

Tante Titti sa...

Så koselig det så ut der da!!
Jeg en får gjøre det beste en kan ut av det en har! Ønsker dere all verdens lykke til i adopsjonsprosessen, og håper du får solfylte stunder i kosekroken din i ventetiden (som jeg håper blir kort)!
Titti-klæmm!!

Lillekatt sa...

Hei igjen!!

Nei, vi var jo ikke kommet sånn kjempelangt, vi var akkurat i ferd med å ferdigsstille barnevernsbesøkene... Så vi hadde jo ikke kommet sånn kjempelangt alt tatt i betraktning, det tar jo så mange år!! Mannen min trengte litt modningstid før vi begynte med adopsjon etter at vi var ferdige med IVF, så det tok litt tid før vi kom igang...

Men hvis dere har holdt på så lenge, må det da snart nærme seg??? Herlighet, så spennende! Hvilket land venter dere på?

Takk for rosen på bildene, er nok bare hobbyfotograf :-)

Anonym sa...

Hei. Det ser ut til at du har det riktig så fint. Koselig har du gjort det. Kos deg. Hilsen strikkeogheklelise.blogg.no

Hjem og Glede sa...

Å skjønne deg,dette var en plass å kose seg!
Nydelige bilder.

Håper og ønsker at det snart nærmer seg nå....
Varm klem fra Camilla.

HildeSu sa...

Hei!

Har lest noen innlegg på bloggen din også tidligere, men øyet fanget idag plutselig opp colombia-flagget deres :o)

Vet du, en juli for maange år siden, var det jeg (vi) selv som gikk og ventet sånn som dere gjør nå.... Sommerferie på sparebluss, "i tilfelle".... Og det BLE tilfelle: i september/oktober kunne vi reise til Colombia og hente den lille skrotten vi hadde ventet sånn på... :o)
Ventetiden er dryg, - spesielt når den tar ufortsigbare vendinger. Når dagen endelig er der, er det verdt hvert sekund av venting. Det sier "alle", og det er jo faktisk sant, i hvertfall for de aller fleste. Men samtidig har man vel alltid med seg et ekko i minnet, om at JO, VI VENTET...!

Ønsker dere lykke til! Jeg følger dere fra nå av! :o)

Sommerklem, HildeSu