fredag 27. juli 2012

Engler og blomster...

Sola må nytes når den først er her.
Og i kveld synes jeg den ble fanget så fint på 
hylla vi har ute på verandaen.
Og da måtte jeg ut en tur med kamera.
Hylla vår tror jeg er forberedt på både sommer og høst. 
Her har du pelargoniaer og kongler om hverandre.
 *smil*

 Engelen henger på toppen av fugleburet og 
passer på liten og stor. 

Ellers så har jeg endelig fått oppdatert min andre blogg. 
Mellom hosteriene og nesetørking har jeg endelig fått tatt meg sammen til å få lagt det ut. 
Godt med det en kan gjøre planta på sofaen 
*smil*
Dere er hjertelig velkomne inn til Elins anneks!

Da gjenstår det bare å ønske dere 
en riktig god helg!
post signature

4 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Hei igjen skjønneste Elin!
Så utrolig nydelige bilder du fanget i det lyset.....vakkert.
Har vært uten data noen dager og akkurat kommet hjem fra "landet".

Ditt innlegg under her.....å sukk,hvor jeg føler med dere.....5 år...ønsker og håper av hele mitt hjerte at det skjer snart....

Ha en fin,fin kveld.
Varm klem Camilla.

liven sa...

Nydelige bilder Elin!!

mimmi-leone sa...

Så nydelig bildet!

Tusen takk for koselig kommentar, det er så mange farger som er vakre sammen, og mange en slettes ikke skullle tro passet.

En flott helg til deg!

Franske drømmer sa...

Fantastisk fine bilder, vennen!
Du gjør det jo alltid så fint rundt deg!
Flinke du :-))

Ønsker deg en fin søndag, vennen!
Tenker ofte på deg!

Klemmer