mandag 9. juli 2012

Beklager til dere alle...

Noen ganger er man bare heldig. 
Og det var jeg på fredag. 
Fikk telefon fra en god venninne som sa at moren hennes hadde et skap til salgs. 
Det hadde ligget ute på Finn en ukes tid, men de hadde ikke fått napp. 
Nå lurte de på om jeg kunne legge det ut på Facebook sånn at mine interiørfrelste bloggvenner kunne se det. Og dersom de hadde mulighet til å hente det i løpet av helga så kunne de få det for 500 kr.
Nydelig liten detalj på den veldig gamle underkjolen til farmor.
Sorry til dere mine venner, men jeg kunne ikke la denne sjansen gå fra meg. 
Så det havnet aldri på Facebook men heller inne på gjesterommet vårt.
 *smil* 
Dette er jo hva de sier på dansk et karlekammerskap. 
Skapet skal ikke røres ved med en malerkost. Det er så fint akkurat sånn som det er:)
Da vi flyttet inn i huset var jeg på jakt etter to slike for å ha på soverommet. 
Etter veldig mye leting ga jeg opp og fant heller på en annen løsning. 
Nå har jeg et men foreløpig egentlig ikke plass til det. Foreløpig skal det få lov til å stå her.
Underkjolen henger på en gammel kleshenger også funnet hos farmor.
I påvente av at dette rommet skal pusses opp. 
Og jeg har allerede plassert det i tankene mine;) 
Jeg er veldig, veldig fornøyd og enda mer fornøyd med at dansken etter en lettere hysterisk telefon fra kona tok utfordringen på strak arm, fikk med seg en kollega og hentet skapet. 
Så da var det bare å bære det inn på fredag. 
*lykke* 
Mandag og ny uke. 
Været som er meldt ser trist og grått ut. 
Jaja, en får bare gjøre det beste ut av det.
Lampeskjermene var veldig fillete så jeg strippet dem for alt unntatt blonden. Rosene fikk jeg av en venninne til bursdagen min.
 Håper uka deres blir flott!
  post signature

11 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Så gøy med litt flaks...
Skapet er kjempefint og hilse dansken din....han er nå bare skjønn da!
Må du ha en fin uke skjønne du!

Smil og klem fra Camilla;)

ingridsboble sa...

Så fint skap! Moro når sånt kommer dalende forbi :)
Ingrid

Sommerhuset i bakken sa...

Oj! For et fantastisk flott skap! Sååå fint! Skjønner godt at du ville ha det ;-) Og så billig! Heldige du ;-)

Herlig friminutt du har i innlegget under her også. Det så kjempekoselig ut å ligge der og slappe av - og bare nyyyte eller lese et inspirerende interiørblad. Fikk skikkelig sommerfølelse (selv om regnet øser ned her hos oss i dag).

Ha en super mandag og en flott uke!

Beate sa...

Ååå så heldig. det var flott.er på utkikk selv men det meste av slikt selges på østlandet

Franske drømmer sa...

Fantastisk vakkert skap!
Me want!

Ha en fin dag, vennen!
Klemmer

merethe sa...

Oi så flott skap for en så fin pris, ja der var du veldig heldig. Helt nydelig. :) Været får bare være vær.... her skal det koses med venner uansett. God ny uke ønskes deg. Klem Merethe

MissMette sa...

Nydelig skap, Elin ღ Skjønner godt at du slo til :)) Skulle gjerne hatt et slik ja... Ønsker deg en kjempefin uke som kommer, nyt dagen og kos deg ღ Klem fra Mette

Tulip sa...

Wow! Jeg skjønner godt det aldri kom ut på FB, den sjansen ville ikke jeg heller ha gitt fra meg.
Den var kjempeflott. Enig i at den var fin som umalt!

Anne Elisabeth sa...

Hvilken skatt!! Hadde jeg sett det hadde jeg kjøpt det på flekken! Si ifra hvis du blir lei skapet:p hehe..

Takk for gode ord på bloggen :) Det varmet samtidig som det gjorde vondt å høre din historie. Livet er urettferdig for mange, og etter seks år med sykdom var det til det beste da det ikke kunne bli bedre enn våken koma. Slik det nå har vært i seks år..med opp og nedturer. Men gud så vondt det er..

god sommer!!:) klem

Jatte sa...

WOOOW, Såå lekkert skap - heldiggriiis altså!! og for ett kupp!!!!

Ha en herlig sommeruke,
Klemmer fra Jatte♥

Notre-de-maison/ Gry sa...

Å heldige deg! Det skapet var jo bare NYDELIG!!! Hadde gladelig betalt den summen for det jeg hadde jeg sett det på finn. Vakkert, og så flott i detaljene. Ha en fin dag!