mandag 11. juni 2012

Trenger en liten pause kjenner jeg..

Så ble det plutselig en veldig lang pause herfra. 
Det skjer altfor mye nå om dagen - og samtidig ingenting. 
Jeg har feiret 38-årsdagen min.

Dagen som kom og gikk uten at den store telefonen kom.
Jeg husker da vi startet adopsjonsprosessen. Da var jeg 32 år og vi fikk beskjed om at gjennomsnittstiden var to år etter at papirene ble sendt ut av Norge.
Nå er jeg blitt 38 år og fremdeles ikke mamma.....sukk.....
I tillegg så har vi sykdom i familien. Det trenger jeg ikke gå nærmere inn på men kan si at dette sliter meg ganske mye ut rent psykisk.
Så nå velger jeg å ta meg en lengre pause herfra.
Jeg har rett og slett ikke energi til å blogge nå om dagen og fantasien er lik null.
Bloggesperren har kommet for fullt.
Men jeg har også maaange prosjekter som venter meg i garasjen så jeg kommer plutselig tilbake.
Ikke gi meg opp!

Håper at sommeren kommer til oss alle snart *smil*

  post signature

7 kommentarer:

Franske drømmer sa...

<3<3 <3

Laila sa...

Skjønner godt at det kan bli litt mye noen ganger, så ta deg en pause, jeg følger uansett med og venter på den store beskjeden.
Ha det så god du kan, klem Laila

Hjem og Glede sa...

Å skjønneste Elin....
Ta den tiden du trenger....jeg savner deg allerede og venter til neste gang.
Unner deg virkelig å få den telefonen snart.....kan bare tenke meg hvordan det er.....men det er nok mye verre....
Varme tanker og håp sendes...

Et nydelig pyntet sommerbord hos deg.
God klem
Camilla

liven sa...

Venter på deg Elin :)

Klem fra meg!!

Laila sa...

Ja noen ganger kan det rett og slett bli for mye for noen og en hver...
Bloggen er her når du er klar igjen, og det samme er vi som følger deg vet du :) Ta vare på deg selv!
klem fra Laila

Jatte sa...

Uff, elin! Jeg skjønner at tankene er alle andre steder enn på interiør og blogg nå! Kunne så ønske du veldig snart kunne få en telefon som ga deg den fantastiske beskjeden!!

Sender over en haug med klemmer og gratulerer med dagen på etterskudd!!

Klem Klem★ Jatte!

Tante Titti sa...

Mange varme og gode tanker til deg Elin!!
Ta godt vare på deg selv og de du er glad i!
Titti-klæmm!!