torsdag 28. juni 2012

Pausebildene mine...

Tusen hjertelig takk til dere som fremdeles følger med her hos meg 
selv om det er en stund siden et ordentlig innlegg fra meg. 
Det varmer utrolig!! 
Gammel epleskivedeler fra en kompis. Har aldri sett liknende men denne var kul!
Som jeg har sagt ganske mange ganger nå så har jeg maaange prosjekter som venter på meg, og for hver dag blir det flere. 
Ser ut til at dansken snart må flytte bilen fra garasjen igjen;) 
Eller at jeg må få tatt meg sammen til å komme i gang. 
Kjenner kribling i magen ved tanken. 
Helgen derimot går til andre koselige ting, så jeg må få tatt det når tiden strekker til.
 Sommerlig og frisk drikke - bringebær light brus med isbiter og limebåter.
Pausebildene legger jeg ut for å vise at det fremdeles er liv i meg
 *smil* 
Håper dere får en fin helg og at sola skinner på dere:)
  post signature

4 kommentarer:

Anonym sa...

så deilig ut....gleder meg til å se hva du tryller frem i garasjen:) goklem fra Gun i Maura

liven sa...

Det er koselig med pausebildene dine Elin :)
Lykke til med prosjektene dine....har litt her også...puuh...

klem!!

Hjem og Glede sa...

God helg Elin!
Her pøser det ned i dag,men det var nesten litt koselig og......bare det stopper igjen da;)

Syns pausebildene dine er herlige!

Smil og klem
Camilla

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Pausebildene er såå fine, den røde drinken din så bare god ut :-) Ha en fin sommerdag, Anita