søndag 13. mai 2012

Sovesøndag...

En skal holde hviledagen hellig.. 
Og det er i hvert fall denne lille frøkna flink til .
 *smil* 
Denne stolen er favorittplassen til Susie.
 Til hennes store glede og min til tider fortvilelse.
 For hun røyter noe helt fryktelig. Og jeg måtte jo selvfølgelig ha hvite trekk. 
Godt at klesrulle på Clas Ohlsson er såpass billig for den er flittig i bruk;) 
Nå har jeg endelig fått lagt trekk over både sofaen og stol i tillegg til pledd. 
Så nå skal det være godt beskyttet mot pels fra søte små kattepuser. 
Ha en flott søndag alle sammen! 
                                                                    post signature

3 kommentarer:

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så helig kattepus, de vet å kose seg de firbeinte. Så fin den krukka i forrige innlegg var, sånn har jeg aldri sett før. Ha en super søndag, klem Anita

Hjem og Glede sa...

Å skjønneste susie!
Katter er så herlig-de gjør akkurat som de vil;)

vakkert bilde!

God klem til deg;)

Tante Titti sa...

Så godt Susie har det da!! Og så lik hun er på min lille Murre!
Og klesruller er forbruksvare her i huset, men en katt og en langhåret hund som begge er godt husvarme... hehe...
Ønsker deg en fin ny uke!!
Titti-klæmm!