mandag 14. mai 2012

Sol og sandaler..

Det går mye i båt om dagen. 
Vi tenker, snakker og drømmer om båt.
 Putene fant jeg på jysk. Stoffet er kjøpt på Ikea.
Egentlig er det ganske deilig for da får vi tankene om adopsjonen litt på avstand. 
Min kjære sa det seinest i går at det å styre rundt med båten gjør at han har noe annet å tenke på. 
Og det trengs i denne ventetiden. Men noe annet som også trengs er litt sol og varme. 
For jeg har lyst til å sitte bak i båten og vifte med beina i disse lekre sandalene. 
Elsker detaljene.
De ble kjøpt sist gang vi var i Danmark. 
 Som jeg sa i et tidligere innlegg så er jeg ikke noe særlig impulsshopper. 
Men ser jeg et par fine sko så er jeg solgt.
Jeg unnskylder meg med at jeg trengt et par sommersko. 
Min kjære danske blir til tider flau over meg - spesielt blant folk.
 "Løft blikket, du glaner på skoene til alle jo" 
Thihihi, og det har han faktisk helt rett i. Synes det er spennende å se hva folk skor seg med jeg. 
Sammen med skoene ligger det stoff og puter som skal - selvfølgelig til båten. 
Solskinnsdag. De trenger vi flere av.
Og dette er noe som blant annet skal trekkes om. 
Har du sett noe så fælt?
I går sydde jeg trekk til madrassen, trakk om tre seter og sydde et par puter. 
Etterbilder kommer etterhvert 
 *smil*
 Håper dere har en fin mandag folkens!
  post signature

3 kommentarer:

Hjem og Glede sa...

Hei;)
For noen nydelige stoffer du har kjøpt,kjempeflink å sy du!
Syns jeg ser deg dinglende med beina bak på båten..........mangler bare champis og jordbær,hi.hi.(og noen diva briller)

Vi håper på sol og varme-her i Bergen er det HØST...

Ha en fiiin dag du søte;)

Klem fra Camilla

Anne Elisabeth sa...

Hei hei!:-) De sandalene var jo kjempefine! Og ja, jeg er veldig til å titte på skoene til folk selv! Haha... Jeg jobber jo i skobutikk, så det faller meg bare naturlig! Til og med når jeg er ute på byen så roper jeg gjerne ut for meg selv; Hun har kjøpt sko hos meg! haha.. Kjenner de igjen:p Litt gal? hmm ja! :)

Takk for fin melding på bloggen:)

Og det blir spennende å se resultatet på båten!:) Stoffet og putene var jo kjempefine:)

loftkroken sa...

Hei søteste Elin ♥
Ble så rørt av å lese om adopsjonen,jammen ikke lett
slikt :)
Kan tenke meg savnet du bærer på ♥
Da er godt å få tankene på positive ting:)
Takk for gode ord du har lagt igjen på bloggen min :)

Fin dag til deg og din kjære :)


Klemmer & Smil fra meg