søndag 6. mai 2012

Nytt møter gammelt..

Det er lenge siden jeg har vært med på en utfordring inne hos NIB. Det kommer alltid inn så mange flotte innlegg så jeg føler at jeg ikke har hatt så veldig mye å bidra med.
Men nå prøver jeg meg igjen, rett og slett fordi jeg vil vise frem den flotte orkideèn som jeg fikk i går.
Her i heimen så har vi ikke så mye nytt. Det er sjelden jeg kjøper noe interiørstæsj. Ikke fordi jeg ikke ser mye fint der ute. Ikke tvil om at siklefaktoren er stor. Men når jeg står (eller sitter foran dataen) og vurderer om jeg skal kjøpe så er det alltid en stemme i hodet mitt som sier til meg:" trenger du det virkelig?" Og da tar fornuften meg, for det er jo egentlig sjelden at jeg gjør det.
Noen ganger ser man bare ting som må bli med hjem. Hadde en slik episode da vi var i Danmark for et par uker siden. 
Bilder kommer *smil*
Uansett - dette er meg hvor nytt møter gammelt.

I dag skal jeg på årets første loppis for min del. Kjenner det kribler litt i magen og gleder meg veldig.
Ha en flott søndag alle sammen. 
Her er det strålende sol akkurat nå. 
Håper det varer lenge!

post signature

3 kommentarer:

Kikki sa...

Kjenner igjen den stemmen som sier "trenger du det virkelig?". Syns den er viktig å høre på, og liker å utnytte det vi allerede har i huset, derfor likte jeg dette bidraget godt!

merethe sa...

Hei Elin. Her er loppis sesomgen igang også. Vi har vært på noen allerede. Tror jeg begynner å bli mere kresen for jeg finner ikke så mye lengre...Like greit egentlig for vi har så masse rart her på gården.
Idag har jeg holdt på ute i hagen. Sola har skint og til tider måtte jakka kastes, men den sure kalde vinden gufset igjennom hagen til tider og da var det ikke så godt. Her jobbes det med hagedelen borte ved Rødstua. Det blir sakte men sikkert slik vi vil ha det. Ønsker deg en fin ny uke. Flott bilde av nytt og gammelt. Klemmer Merethe

Hjem og Glede sa...

Hei Elin,så koselig med innlegg fra deg igjen;)

Virkelig flott bidrag,vakkert bildet!

God kveld ønskes deg.

Klem Camilla