onsdag 9. mai 2012

Loppehelg...

På søndag dro jeg og Gun avgårde på loppis på Heimskringla. Etter å ha bodd her i Nannestad i snart 7 år hadde jeg fremdeles til gode å ha vært der ute. 
For å si det sånn. Jeg kunne flytta rett ut dit. 
Utrolig flott sted! 
Mye fint hadde de også. Og jeg endte opp med litt saker og ting jeg.
Denne blomsterurnen ble med hjem.
Godt Gun hadde øynene med seg også og så det som passet til meg som jeg ikke så
 *smil* 
Litt prosjekter ble kjøpt inn. De skal repareres litt og så skal det få seg noen svinger med malerkosten.
Dette er ting som etter hvert kommer til salgs i "Elins anneks".
Synes den var så fin:)
Etter turen til Heimskringla dro vi avgårde til marked på Sundbytunet. 
Jeg har vært der et par ganger før, men da har jeg bare vært innom Anki.
Og det måtte vi selvfølgelig nå også. Alltid hyggelig å prate med den solstråla:)
Jeg viklet litt matpapir med litt grov hyssing rundt potta som stakk opp.
For et utrolig flott sted Sundbytunet har blitt. Mange spennende butikker med både interiør og mat. 
Og inne på Bakstehuset spiste vi verdens beste foccacia med spekemat og grønnsaker.
Den største koppen med mokkakaffe fikk jeg også (ja, det var ikke mye lavkarbo i dette her, men det var verdt det) 
En deilig tur var det og med flott selskap:)
 Fine detaljer.
Som jeg har skrevet tidligere så dro jo jeg og min kjære ut litt seinere også og endte opp med å kjøpe båt. Men det har jeg fortalt tidligere:) 
Ha en flott onsdag folkens! 
Her pusser vi båt nå om dagen.
  post signature

4 kommentarer:

irina sa...

Trodde jeg følte deg :) men gjør det nå ?? Noen spennende nyheter anngående Colombia eller ?? Stooor klem. PS Nydelig urne du kjøpte . me like :))

Hjem og Glede sa...

Hei Elin;)
Så søt blomstergutt....Helt skjønn!
Høres ut som om du har hatt en koselig tur!

Takk for en helig hilsen hos meg,ble glad!

Klem Camilla

Husfrøy sa...

Flott kupp!
Ha en fortsatt fin dag :)
Hei fra Eva

Hespe sa...

Loppis er gøy, og spesielt når man finner noe fiiiint ;) Anki skulle jeg gjerne ha besøkt, butikken hennes er en skikkelig gullgruve!!

Fortsatt fin uke til deg!

Klem Hildegunn