mandag 7. mai 2012

Hilsen fra Happy!

Hei alle sammen!
Lenge siden jeg var innom her og hilste på dere.
Nå som sola titter frem litt oftere så liker jeg å ligge her i bedet og passe på blomstene.
Men noen ganger må jeg bare opp å vandre.
 Det er alltid så mye spennende som våkner til liv i gresset når sommeren kommer.
Men hva er dette da? En liten maur visst.
Hei - ikke forsvinn så fort da. 
Tenkte jeg skulle leke litt med deg jeg.
Hva var det? 
Guri land - det er noe flagrende hvitt som henger der. Et spøkelse?
Æsj, det er bare hvitvasken til mamma som henger der jo. Ikke noe mer spennende..
Legger meg i blomsterbedet igjen. Var ikke noe mer spennende som skjedde her.
Blomstervakten - det er meg.
Pusehilsen fra Happy!
post signature

2 kommentarer:

Petrine sa...

Så søt da ♥

liven sa...

Kjekt å hilse på pusen :)
Fine bilder fra hagen din elin :)