tirsdag 8. mai 2012

En glad danske:)

Etter en lang tid med bearbeidelse så fikk min kjære det til slutt til. Og her sitter han strålende fornøyd i sitt nye glis - og mitt restaureringsprosjekt
*smil*

Båten kjøpte vi av en kollega til min kjære - til en veldig god pris i følge de som har greie på det.
Litt TLC trengs her, men det er helt greit. Jeg har allerede begynt å innrede i hodet og saumfarer etter stoffer på nettet.
Her trengs det nemlig nye madrasser med trekk, gardiner, puter og pledd. Og litt Elindill og dall selvsagt. Og jada min kjære - jeg vet det ikke er så stor plass til alle mine ideèr. Men litt så ;)

Gleder meg sykt mye til å dra avgårde en varm sommerdag, litt kaldt drikke, bikini og solkrem og bare ligge og nyte stillheten sammen med brumminga fra motoren.
Spise reker eller slenge noen pølser på engangsgrillen.
Lese, bade, slikke sol. Ha med meg verdens beste nieser ut som prøver å fiske og koser seg glugg i hjel.
Men aller mest gleder jeg meg til vi er en liten familie på tre som drar avgårde for en helg og storkoser oss.
Og når vi først er inne på adopsjonen.
Det foregår mye i Colombia om dagen. Ting som gjør at det går  usedvanlig tregt der nede. Og det hele startet i Medellin.
På grunn av dette så valgte AF å trekke oss ut av dette distriktet for at vi forhåpentligvis kunne få et nytt distrikt raskere.
Og det fikk de rett i.

Mye før enn vi hadde ventet så har vi allerede fått nytt distrikt - nemlig Valledupar. Nå håper vi virkelig at det er dette distriktet vår veldig etterlengtede barn kommer i fra - og at det nå skjer fort!
Så vi venter enda - dette er vi vant med. Uansett så er det litt enklere å takle denne ventinga nå som det er lysere, om enn ikke pent vær hele tiden.
Håper dere har en fin tirsdag folkens!

post signature

5 kommentarer:

Beate sa...

Hehe, en familie på tre... duppe.. sole... spise reker... foreslår du gjør det mens dere er en familie på to ;) Det blir nok mer springing enn solslikking... Men artig..

Gratulerer med båt og nytt distrikt. Det siste den aller beste nyheten :)

Tove sa...

Åhhh....høres utrolig deilig ut.
Klem Tove

http://www.ninasskatter.com/ sa...

Så delig m båååt:)
De glassene fr aikea er glass ikke plastikk.Men de er sååå søte!

Violetta sa...

Grattis med båt! Nå har du enda mer å henge fingrene i... Håper bytte av distrikt får opp farten på columbianerne for nå synes jeg de er slemt treige. Jeg følger spent med skjønner du ;-)

merethe sa...

Gratulerer så masse med båt!!! Dette blir nok kos tenker jeg. :) Spennende med oppussing ...må vise bilder da Elin. :) Også så bra at dere allerede har fått tildelt et nytt distrikt. Angående magnolia treet så plantet vi det i fjor...i god kompostjord fra egen kompost. Det står midt på toppen av tomta der dere kjørte opp. Ikke noe spesielt lunt. Har passet på at det ikke tørket ut i vår. Har vannet uansett flere ganger for å være på den sikre siden. Ingen ting får gro under det...holder alt ugress borte...så får vi se da...om det greier å etablere seg her og vokse seg større for hvert år...er jo på grensen her vet du ;) Ha det fint!! klemmer Merethe