lørdag 19. mai 2012

Ciao Roma!

Aldri før har jeg vært så spontan.
 Men hva gjør man ikke for en søster i nød da? 
*smil* 
I dag blir det så sannelig en spontan tur til Roma på meg. 
Kommer hjem igjen til torsdag. 
 I mens så må min kjære danske være gressenkemann i noen dager. 
Gleder meg sykt mye. 
Masse jeg har lyst til å se.
 Colosseum
 Forum Romanum
 Peterskirken
 Fontana di Trevi
 Og i morgen er det loppemarked! 
Lurer på om jeg klarer å lokke med sistern dit;) 
Da sier jeg bare arrividerci! 
Vi "høres" igjen om noen dager.
  post signature

4 kommentarer:

Violetta sa...

Roma er fantastisk, så kos deg! :)

vimza sa...

heldiggriiiiiiiis :) slik spontanitet er helt fantastisk:)

kos dere MASSE!
Yvonne!

Franske drømmer sa...

Roma er bare helt fantastisk!
Jeg elsker Roma!! :)

Vi feiret tre årsdagen vår der ;) Eller var det 2årsdagen..? Velvel, er nå i allefall noen år siden ;)

ha en fin helg, vennen!

Klemmer

Anne Elisabeth sa...

Håper det ble en fiin tur!:)