tirsdag 15. mai 2012

Bikinisesong snart....

Forhåpentligvis så er det snart bikinisesong.
Og er det noe jeg ikke har kjøpt på maaange år så er det akkurat det.
Jeg har rett og slett ikke følt noe behov for det. 
Og dessuten så føler jeg meg ikke noe vel i det.
Ikke har jeg vært på stranda på mange år heller.
Men nå derimot - nå må bikinien kjøpes. Og det helst så fort som mulig..
Gjerne denne under her. 
Sier bare en ting jeg - lekker!!! 
Lurer på om kroppen inni kommer med kjøpet?
 Hvis det nå viser seg at Valledupar er distriktet hvor vi skal få lov til å hente barnet vårt så må sommerklærne frem. For der har de temperaturer mellom 30 og 37 plussgrader hele året. 
Dessuten er det utrolig mange flotte vannfall og badestrender der.
Så utrolig søt! Likte sløyfa foran. Mulig den hadde drukna på meg da.
 Da sier det seg selv at denne nyblivne moren må være med hjerteknuseren ut for å bade.
Og da hadde det ikke gjort noe å sprade rundt i denne under her for eksempel.
Mulig mine to fordeler ikke hadde holdt denne toppen opp men.
I dag begynte jeg også å tenke på om jeg skulle ta litt sol. Kroppen er så blek at den skjærer i blått. En skikkelig overhaling trengs her for at jeg skal bli klar for bikinisesongen.
Maritim og romantisk samtidig. Hadde gjort seg på båten denne her. 
Men kanskje ikke på meg.
Dette er kanskje et bedre alternativ for meg. Så får jeg skjult litt mage også. 
Nydelige farger!
Eller denne her. 
Tror bare at den hadde rullet seg oppover og lagt seg under puppene...
Hmmm, så hva gjør man da når en har lyst til å skjule litt bilringer, 
håndtak og diverse andre ting en ikke er fornøyd med?
Tror det beste for meg at jeg ifører meg noe sånt som dette her.
Håper dere får en fin badesesong folkens. 
Med eller uten bikini 
*smil*
(alle bildene har jeg funnet hos Victorias secret. Det siste på google.)

post signature

7 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

He-he! Det er vel ikkje slik dei fleste ser ut vel? (håper ikkje det...) Finn deg ein fornuftig bikini eller badedrakt, klart du må bade saman med barnet ditt! :) Og litt solarium hjelper på humøret, eg har ikkje tatt på lenge, men sånn ein gong i året brukar eg å ta nokre minutt. Ikkje så mykje som skal til på effektive solarium.

Ha ein fiiin kveld!

klem,
e :)

salige lavendel sa...

Mange lekre bikinier ja, kunne gjerne hatt et par ev dem. Best å begynne med hardtrening av maven nå...hihi.

Hjem og Glede sa...

I LOVE YOU altså;)
HERLIG innlegg;)

Takk for koselig hilsen også;)

Må du ha en herlig 17 mai,kansje ikke i bikini,hi,hi;)

Klemmer Camilla

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Herlig innlegg:-) bikinisesongen er skremmende nær, skrekk og gru. Så fine båtputer, båtlivet er herlig. Vi er også i gang med båtpuss, håper på fine turer framover.
Ha en fin kveld, klem Anita

Tove `blogg verden sa...

Ikke lett å finne den perfekte bikinien nei :/ Vi reiser snart til syden, så da må jeg innta en slik...Blir uansett deilig med badeferie ;)
klem Tove

Anne Elisabeth sa...

Hvor er disse bikiniene fra?? WOW mange fine!:D

Laila sa...

Mye lekkert her, men min kropp og alder sier nei takk til bikini, i tillegg har jeg vannskrekk så ja, skjønner?
Venter spent sammen med dere, kikker inn til deg hver dag, krysser armer og ben.
Ha en fin 17. mai, klem Laila