torsdag 10. mai 2012

Bare en halv tresser:)

De fleste som kjenner meg vet at jeg er i overkant interessert i interiør. Men til å være en interiørgal dame så bruker jeg egentlig veldig lite penger på shopping. Men det hender noen ganger at jeg bare ser noe og det er kjærlighet ved første blikk. En sånn episode hadde jeg sist gang vi var i Danmark. Jeg hadde ikke vært på noen interiørbutikker. Ikke en gang en tur innom Røde kors ble det. Rett og slett fordi de har litt snodige åpningstider og det passet ikke for oss. Da vi var innom Netto for å handle med oss pålegg hjem (min kjære må ha dansk ost, for den norske smaker jo ingenting) ble blikket mitt dratt bort til en hylle med vårting. Og se hva jeg fant da. 
*LOVE*
Til den nette sum av femti kroner! Eller halvtres om du vil 
*smil*
Er ganske sikker på at den ville kosta minst et par hundre kroner her.
Noen stemorsblomster har blitt plantet i pottene. Og nå står kassa og gjør seg pen på pallene ved anneksveggen.
Teppet dro jeg med meg hjem da jeg var og kjøpte blomstene. Så ja, jeg kan være en impulskjøper jeg også;) Men hvem kan motstå noe så sommerlig og fint til bare 59 kroner da?
Unnskyldninger har man jo alltid. Hehehe..
Nå venter jeg bare på sol og varme. Det virker som om været leker med oss om dagen. Men det kan vel bare bli bedre....?
rakespaden er gammel og sjarmerende
Håper dere har en flott torsdag folkens!
Snart helg

  post signature

1 kommentar:

Anne Elisabeth sa...

Oj! Det teppet falt i smak hos meg :D Kjempefint :-) Du har veldig god interiørsmak;)