fredag 13. april 2012

Lider av skodilla...

Ja noen diller må man vel få lov til å ha.
Og dette er i grunn en ganske ny dille for meg.
For x antall kilo siden var det overhode ikke aktuelt for meg å gå med høyhælte sko. Jeg var redd for å tippe forover rett og slett, så fortung som jeg var. Å balansere på en hæl som man var redd for å knekke var heller ikke noe særlig.
Nå derimot som jeg trives bedre med meg selv har jeg begynt å snuse rundt. Jeg beveger meg stadig høyere opp i landskapet, og det føles godt *smil*
Med mine 164 cm over bakken så er jeg jo ikke særlig høy. Når jeg får på meg høye hæler så føler jeg meg slankere, mer rett i ryggen og elegant.
Jeg har rett og slett fått dilla på sko:)
Brandos.no er nytt for meg. Jeg har jo ikke vært på utkikk etter sko før. Men her sitter jeg og drømmer meg bort når jeg ikke ser på interiør *blunk, blunk*
I grunn er jeg en ganske sær jente tror jeg. Jeg har i hvert fall vært det. Shoppe klær og sko har vært et ork. Jeg gadd rett og slett ikke. Men se nå - nå synes jeg det er gøy.
Igjen så må jeg si at jeg tror det har mye med vekttapet å gjøre.
Og tenk hvordan det blir når jeg når vektmålet mitt. Stakkars dansken min, det kommer til å bli noen tøffe måneder for visakortet. Hehehe..
Her kommer i hvert fall et lite utvalg av hva jeg drømmer om.
Enjoy!







Alle skoene har jeg funnet inne på Brandos.no.

Ha en flott helg folkens!





post signature

7 kommentarer:

Anonym sa...

fy flate så mye lekkert...jeg vil gjerne ha de brune og svarte med hjertet. Kos dere i helga så snakkes vi snart. Klem fra Gun I maura

Tove `blogg verden sa...

Åh så bra du la igjen spor hos meg!! NÅ er du i min bloggroll!!! Tenkt så ofte på deg og hvordan det går i ventetiden...nå må jeg lese meg nedover her!!!!
Ønsker deg en flott helg
klem Tove

MissMette sa...

Hei Elin :)
Ja her er du ikke alene :)) Jeg elsker sko, og særlig med hærler, hihi... Men, jeg har et lite problem, eller to... Jeg er 181 høy, så jeg blir veldig høy! hihi... og så sliter jeg med prolaps i ryggen til tider og da er det fryktelig vanskelig å gå i høye sko :)) MEN, jeg elsker sko ღ Brandos har masse flott, og jeg tar meg selv i det når jeg sitter der inne å titter :)) Ønsker deg en fortsatt riktig fin dag, og helg. Stor klem fra Mette

merethe sa...

Det var jo mange flotte sko du har funnet. Synes det er vanskelig å finne sko jeg liker...:) aldri vært glad i å gå i butikker... Her skinner sola i dag Elin...da er det en mulighet for at den skinner hos deg også. God helg. Klem Merethe

Romantikk-takk. sa...

Ååå så lekre sko du viser,ble helt matt her jeg. :) Elsker sko jeg også og jeg er "bare" 1.56 på strømpelesten så høye hæler et must for meg.
God helg til deg Elin.
Klem Mette.

The Rosegarden in Malevik sa...

hihi,,,,,verkar vara en trevlig "sjukdom" :)
å missa nu inte,,,,,,

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Vita Hemligheter sa...

Det var många tjusiga skor:)
Önskar dig en trevlig lördagkväll!
Kram Emma