lørdag 31. mars 2012

Så nærme, og allikevel så langt borte.....

Jeg vil ikke nok en gang skrive om ventetid. Den har jeg skrevet om så mange ganger før.
Men saken er at ventetiden for oss nå vil bli enda lengre enn vi regnet med.
Ting har skjedd nede i Medellin og vi vil nå bli trekt tilbake og igjen havne hos ICBF i påvente av et nytt.
Et skritt tilbake...

Forhåpentligvis et skritt som gjør at ting går litt raskere enn om vi hadde blitt værende. Men alt er så usikkert. Vi hadde jo ventet en telefon om tildeling så da AF ringte så hoppet jeg to meter opp i taket.
Så enormt skuffa jeg ble.
Og tanken en sitter igjen med er: 
"Hvorfor må alt skje med oss?"
Det gjelder ikke bare oss dette her, og jeg føler virkelig med de andre i samme situasjon. Men mest tenker en på seg selv 
- sånn er det bare.
De siste dagene har vi vært veldig deppa begge to. 
Noen ganger tenker en at man bare skal gi opp. 
Men hva er alternativet da? 
Leve uten barn? 
Det orker vi ikke tanken på. Så vi holder ut samme hvor tøft vi synes det er.
"Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!"
Det er en frase som begynner å bli tynnslitt hos oss.
Men samtidig så klamrer vi oss til akkurat de ordene.

Nå skal jeg sette meg tett inn til min kjære, se på Kvelden er din snart (en kollega av meg er med i dag) og nyte at jeg har en mann som kommer til å bli den beste pappa i verden når til slutt 
vår drøm går i oppfyllelse.
Nyt kvelden folkens!
post signature

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ord blir fattige....Sender over en stoooooor trøsteklem!

Hilsen en av dine mange medventere.

liven sa...

Synest det er så trist å lese Elin....
Vanskelig for meg å sette meg inn i hvordan du har det.....med mine fire og nå et barnebarn som jeg aldri ville vært foruten!
Håper at ting kan skje nå så dere får deres lille skatt snart!!
Ønsker dere masse lykke til fremover.
klem fra meg!!

merethe sa...

Nei og nei... så leit.. håper ting skjer fort og at dere snart får positive beskjeder. Klem Merethe

Laila sa...

Så leit, men som du sier, kanskje det går fortere nå. Dere må jo være verdensmestere i tålmodighet og positiv tenking, og det er bra og kommer godt med når man skal ha barn.
Krysser fortsatt armer og bein for at ting skal skje fort.
Ha en fin påske, klem Laila

Anonym sa...

Åh, så leit å høre! Men det er vel bare å stå på!

M@rlen sa...

Utrolig trist at det skal være så lang ventetid på adopsjon, både for dere og for alle de barna som trenger en mor og far!

tinemor sa...

Hei, hei!
Jeg er bare innom så snarlig for å fortelle at
Nettbutikken min nå er åpen!
Jeg har lagt inn masse varer,
og mere er på gang.
I anledning åpningen,
har vi mange varer til redusert pris.
Jeg håper Butikken faller i smak,
og skiller seg ut av mengden,
og at du tar turen innom,
igjen og igjen.
Du må gjerne lagre adressen :)

www.tinesshabbychic.com

VELKOMMEN!

Franske drømmer sa...

Dere fortjener virkelig ikke det her...
Vet ikke hva jeg skal si en gang- ord strekker ikke til... :-(
Sender dere i allefall en goood påske!
Stor klem