lørdag 10. mars 2012

Mye som skjer om dagen:)

Nå er det to uker siden jeg sa at det snart kommer bilder av prosjektet vårt i kjellerstua.
Men noen ganger blir det ikke helt som en helt vil.
Vi er avhengig av et spesielt verktøy for å bli ferdig med det, og det har vi fremdeles ikke fått tak i. Så inntil videre så må vi bare vente.
Foreløpig har det vært en innholdsrik helg. Den starta allerede klokka tolv i går formiddag da vi var en gjeng fra jobben som dro til Tryvann for å stå på ski. Sier vi i hvert fall. Fem av oss var med for å bare være sosiale. 
Så i stede for ski på beina så tok vi med oss grill og pølser.
Tåke, kulde og rødvin fant vi ut at ble en meget god kombinasjon *smil*
Pingvinluegjengen;)
Utover ettermiddagen dro vi hjemover igjen, men et par av oss følte oss ikke helt klare for å avslutte en flott dag. Og hva gjør man da? Joda ringer til min kjære danske som henter oss og så fortsetter hjemme hos oss...hehehe...
I dag har jeg hatt et forretningsmøte *smil*
Jeg har fått meg en partner, og sammen skal vi dra opp "Elins anneks" til nye høyder. Og vi begynner med å holde åpent en helg før påsken. Har du lyst til å lese mer om dette kan du gå inn her.
Lik oss gjerne inne på Facebook også i tillegg til bloggen. Facebooksiden min finner du her.
Et lite utdrag av hva som kommer til salgs:)
I morgen drar vi avgårde for å feire farmor som blir 89 år. Så da blir det kake, gaver og kos med hele min lille familie. Så satser jeg også på litt produksjon i løpet av dagen.
Håper dere har en god helg folkens!



post signature

5 kommentarer:

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Elin :)
Så godt å lese at formen og humøret er på opptur :)
Ser ut til at dere hadde en topp "skidag" :)
Blir spennende å se mere av det dere skal selge :))

Fotsatt fin helg til deg
Klem Mette :))

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så bra at formen er bedre og at humøret er på opptur!!! ååå så deilig ut den der skituren altså! :)
Masse spennende du selger her!

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

Den Grønne Baljen sa...

Så hyggelig at formen er bedre...

spennende ting du selger..

Ønsker deg en fin kveld 0))
Kerstin

Hespe sa...

Høres ut som en perfekt "skidag" på Tryvann - jeg hadde nok også vært av de som droppet skiene ;)

Fortsatt fin kveld til deg ♥

Klem fra Hildegunn

salige lavendel sa...

Så spennende, jeg skal inn og lese mer om annekset ditt!