mandag 26. mars 2012

Jeg har landet:)

Plutselig hadde jeg masser av fritid jo.
Føles helt rart jeg som har holdt på i full fres i flere uker. 
Så hva gjør man da?
Begynner å titte seg litt rundt, kjenner inspirasjonen komme så smått. Altså den inspirasjonen som sier at jeg skal dille litt.
Fettflekk på tavla
Da er det greit å ta et lite dypdykk i eskene, etter at vi tømte leiligheten til farmor, og som har stått og ventet på å bli rotet litt i.
Sølv blir bare mer og mer nydelig jo eldre det blir. Litt som oss damer ikke sant? *smil*
Og for oss som elsker den nostalgiske stilen så er det jo nesten et must å ha det stående fremme.
Salt og pepperbørsen sto gjemt bort øverst og bakerst i kjøkkenskapet hennes - sørgelig møkkete og fælt.
En kjærlig hånd og litt zalo gjorde susen:)
Godt fornøyd!
Det blir stadig lysere ute og energien kommer for fullt. 
Deilig!
Ha en flott uke der ute....
post signature

3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Nydelige bilder!! Har ikke så mye sølvtøy jeg, men har masse bestikk (sølvtøyaktig...) stående framme i krukker og glass. Enig med deg at våren kommer med litt ny energi og skapertrang / glede. Deilig!! Ang duk - laken duger jo til duk i massevis det =) Jeg har ikke veldig store størrelser på disse dukene, de største er rundt 60 cm lange. Men de er utrolig flotte å legge oppå en stor duk (eller laken, hehe) som pynt. Det har jeg på det store spisebordet vårt.

tove sa...

Gammelt sølvtøy er vakkert...som du sier, blir vakrere med årene. Akkurat som oss.
Fin dag til deg.
Klem Tove

Min stil sa...

Så lekkert. Hadde jeg hatt bedre plass på kjøkkenet skulle jeg også hatt noe av sølvtøyet stående framme.
:) Susanne