fredag 23. mars 2012

Helg og åpent i Elins anneks!

Noen ganger går hverdagene så altfor fort.
Denne uka for meg har vært hektisk men produktiv. Mange påskeegg har sett dagens lys i tillegg til at malerkosten har fått svinga seg. Sliten men fornøyd.
As we speak så har jeg mandler til avkjøling. Her skal det nemlig lages marsipan som kommer til salgs.
*smil*
Sitter her nå og prøver å få hodet rett på plass. 
Mange tanker som svirrer rundt.
"Er det bra nok?"
"Er det varer nok?"
"Får jeg solgt noe?"
"Kommer det noen?"
"Jeg må pynte!"
"Jeg må støvsuge!"
Og sånn kjører det rundt her. Hehehe...
Været er alldeles strålende, så her blir det nok grilling i kveld *kos*
Til søndag er det igjen åpent i "Elins anneks".  
Inne på bloggen har jeg lagt ut en god del av 
det som kommer til salgs. 
Ta en titt da vel:)
Velkommen skal DU i hvert fall være til 
Grevlingvegen 23, 2030 Nannestad.
Noe av det som er til salg sinne hos Elins anneks.
Da gjenstår det for meg å ønske dere 
en strålende helg!

post signature

2 kommentarer:

Anonym sa...

så flotte bilder...takk for i ettermiddag. det er alltid så koslig å tilbringe tid med dere...nesten som å komme hjem:)) klem fra Gun i Maura

loftkroken sa...

Så utrolig masse ting du har produsert :))Nydelige egg ♥
Håper det kommer mange !!!
Lykke til :)

Anneksen din er så koselig,heldig du å ha en slik plass :))

Klem Bente