søndag 26. februar 2012

Vårlig eller påskelig? Ja takk begge deler...

I dag tidlig våknet jeg halv åtte og kjente allerede på meg at det kom til å bli en god dag.
De som kjenner meg vet også at dette var langt utpå dag for meg *smil*
Tusle opp i stua, sette på en kopp kaffe og titte ut av vinduet. Jepp, det var lyst og fint ute allerede.
Nå burde jeg si at vi var ute på ski i flere timer, eller at vi tok oss en god rusletur og nøt det fine været.
Nei da.
Men jeg fikk støvsugd (grundig!), vasket klær og skifta på senga. Jeg fikk pakket bort vinterpynt og vasket sofatepper. 
(Susie ligger på favorittplassen og bryr seg ikke om mamma som tar bilder)
Og så fikk jeg dilla masse rundt, samtidig som jeg bakte skillingsboller. Det var deilig å få litt vårlige farger inn. Samtidig som det har sneket seg inn litt påskepynt. For det er jo bare noen uker til påske ikke sant? Noen unnskyldninger må man jo ha *hehehe*
Dessuten så synes jeg disse eggene er så fine at de kan jeg fint ha stående uansett årstid.
Jeg har maange av disse eggene, og de er også til salgs.
Har du lyst til å høre mer om disse eggene?
Titt innom min andre blogg "Elins anneks".
Til uke er det meldt opptil 13 grader og sol.
Så deilig!
Håper dere får en flott og solrik ny uke folkens...
Nå blir det kakao og skillingsboller *nam, nam*
post signature

6 kommentarer:

Recipe for Joy sa...

Så koslig blogg du har! Herlige vårlige bilder. :)

Håper kvelden og kommende uke blir fin!

Klem :)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Elin :)
Nydelige vårlige bilder hos deg, så lyst og koselig, fikk skikkelig vårfølelse ja :)
Her har jeg også fått litt mere vår på stua, men det er meldt full storm natt til Tirsdag å vi har fremdeles masse snø, så det er ikke mye vår ute enda nei :(
Kjempesøte de eggene også, regner med det er slike du lager selv :))

Fin ny uke til deg
Klem Mette :))

Franske drømmer sa...

Du er så flink og effektiv!
Nydelige bilder av et vakkert hjem :-)

Hihi, nå kjenner jeg litt på at jeg bør Rette opp litt misforståelser her ;) altså, skulle gjerne ha gått ned 50 kg, men det har jeg ikke. Enda ;) det er altså 50 kg i pluss siden sist jeg kjørte snowboard ;-) hehe!

Stor klem til skjønne du!

Familien Furu sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Familien Furu sa...

Jeg måtte bare innom å si hei jeg :) Er så lenge siden jeg hadde så... håper det går bra med deg :)

Ønsker deg en fin fin kveld
klem klem

Jeanettes lille paradis sa...

Fin blogg du har! Første gang jeg er innom her, men kommer garantert til å titte innom igjen..

Har en nyoppstartet blogg, koselig hvis noen vil titte innom :)

Vårklem!