mandag 20. februar 2012

Ny uke og nye leggvarmere:)

I mine ledige stunder på kveldene så har jeg strikket meg et par leggvarmere. Godt inspirert av de superlekre som florerer rundt omkring.
Jeg hadde lyst til å prøve meg på et par selv. Men siden jeg er helt elendig til å lese strikkeoppskrifter så er mønsteret helt etter mitt eget hode.

Mandag og ny uke er det også. 
Nå har vi vært i distrikt i tre måneder og to dager. Tålmodigheten begynner å tære på igjen, og vi krysser armer og ben for at vi snart får den store telefonen.
Folkens - vil dere hjelpe oss med å krysse fingrene for at den kommer? 
Da vil jeg være evig takknemlig :)
Håper dere får en fin ny uke. 
Snart vår <3
post signature

13 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Jeg krysser allt jeg har for tlf. Den kommer sikkertimorgen;-)) Lykke til...det røyner på mot slutten..

Klem fra Ingun

Anonym sa...

vi har snart slått kjærringknute vi nå...men vi henger fortsatt med..og krysser det vi har. Her er vi forberedt da barselgaven allerede står klar og venter:)) flotte leggings hm tror jommen jeg skal ha det som feriestrikk i påsken:) Hils husbonden. Stor klem fra bloggløse Gun i Maura

ITAF sa...

Hei min venn :-)

Nydelige leggvarmere! Du e' flink! :-)

Krysser selvfølgelig alt vi eier og har, inklusive årer, ski og staver... Heier dere inn på oppløpet til Den Store Telefonen!!!

Go'klem!

Lillelaila sa...

Så fine leggvarmere du har laget Elin! Og selvfølgelig krysser jeg fingre, armer og ben for dere!
Nå må dere vel snart få den etterlengtede telefonen vel.. Går det an å pine folk slik med så lang venting da.. Har så forståelse for at dette tærer på ja!!
klemmer fra Laila

Tove `blogg verden sa...

Huff for en ventning!!! Krysser alt jeg kan her!!!
Forresten nydelige leggvarmere!! Jeg er elendig med håndarbeid, men kjenner at jeg er klar til å lære nå :D Holder på med et lite baby teppe (begynte for over 2 år siden...) og gleder meg til det er ferdig ;) !!
klem Tove

Tove `blogg verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
MissMette sa...

Herlige leggvarmere, og det er såååå godt å ha på seg :) Elsker slike... Ja, jeg krysser fingrer for at dere snart får den etterlengtet telefonen... ღ Ønsker deg en superfin uke, stor klem fra Mette

Romantikk-takk. sa...

Heia.
Nydelige leggvarmere i DET flotte mønsteret. :)) Må lære meg flettestrikk jeg også ser jeg.
Krysser alt som krysses kan.Litt av en tålmodighetstest det dere er i gjennom men med et fantastisk resultat da. :))
Masse klemmer.

Sisselshverdag sa...

Så herlige leggvarmere :D Knallfine :D

Krysser hva jeg har for dere :D

Klem

Villa Klaraberg sa...

Så flink du er, Elin...disse ble veldig fine og veldig pent mønster er det også. Jeg krysser fingrene som alle de andre for at den rette telefonen ringer. I mellomtiden ønsker jeg deg en fin uke, klem fra Jorunn

Nostalgi i nr. 9 sa...

Så deilige leggvarmere, nydelig åvarme seg på i vinterkulden. Lykke til! Klem Anita

Den Grønne Baljen sa...

Kjempe fine leggingser... du er jo kjempe flink jo...
Krysser fingrene for at den etterlengtede tlf kommer nå =)))

ha en fin dag

kerstin

Anonym sa...

Jeg krysser fingre og alt jeg har for at det snart er deres tur! :)

Hilsen H.