tirsdag 7. februar 2012

NIB utfordring...

Først så tenkte jeg at i denne utfordringen har jeg ikke noe å bidra med. Jeg bare gledet meg til å se alle de flotte bidragene som ville komme inn.
Men så begynte jeg å tenke. En vårlig vegg....hmmm......
Soverommet vårt ble pusset opp for litt over to år siden. Det kan du lese mer om her.
Og så sannelig satte vi opp smartpanel. Detaljene er lyse grønne og det er jo ganske vårlig da *smil*
Så med noen bilder fra soverommet vårt så slenger jeg meg på utfordringen til NIB i siste sekund.





Ha en strålende kveld videre:)

post signature

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Så flotte bilder:-)
Lykke til med ditt bidrag på NIB:-)

Jeg er fullt opptatt med strikking av genser til svigerdatteren. Å jeg som ikke har strikket genser på 12år!! Men satser på at det blir noe som ligner på en genser,hihi.
Nå er det tid for hjem, knekkebrød i ovnen og strikking i fanget:-)
Klem Synnøve

merethe sa...

Fint og vårlig. For en skjønn grønnfarge. Kan jeg spørre deg hva den heter? har planer om å male noen taburetter og jeg er på utkikk etter en lys fin grønnfarge. I dag har jeg hatt skikkelig vårfølelse. Kosa meg ute en god stund. Godt var det. Ha det fint. Klem :)

loftkroken sa...

Nydelig bidrag ♥
Lykke til :))

Klem

Romantikk-takk. sa...

Herlige bilder. :))
Lykke til.
Klem.

Lillekatt sa...

Så fint soverom og bidrag!eremen

Lillelaila sa...

Kjempeflott bidrag dette Elin!
Nydelig på soverommet deres..
Håper alt går bra ellers?? Er dessverre litt fraværende i bloggverden om dagen.. Men men sånn er det bare vet du ;)
klem fra Laila