fredag 10. februar 2012

Kosehelg:)

Så var det helg igjen.
Disse dagene føler jeg bare har flydd avgårde.
Jeg har fått trent tre ganger og det er jeg glad for. Stiv og støl er jeg i kroppen, men det er bare en deilig stølhet siden jeg vet det kommer av trening.
Jeg har også fått nye utfordringer på jobben, noe som også gjør at jeg sovner som et slips på kvelden.
I den grad et slips faktisk sovner *smil*
Helgen er også full med diverse ting.
I dag skal jeg ut med jobben og feire bursdag. Det blir koselig.
I morgen har min kjære danske bursdag. Og siden han vil ha en stille og rolig feiring så blir det bare oss to, en god biffmiddag, en flaske rødvin til (eller to) og selvfølgelig skal han få bløtekake. Årets høydepunkt:)
Søndag er det jo morsdag så da tar vi med oss resten av bløtekaka og en blomst og besøker farmor.
Så denne helgen blir det bare kos!
Skal dere noe hyggelig i helgen da?
(mye godvær om dagen også - herlig)
Håper dere får en flott helg folkens!
post signature

5 kommentarer:

Familien Furu sa...

I helgen skal jeg kose meg med boller som jeg skal lage :) Ellers har jeg noen prosjekter på "to do" listen som trenger å strykes ut :)

Så flink du er som trener så masse, slitsomt men deilig også :)

Kos dere masse i helgen og happy bursdag i morgen til din kjære :)

klem klem

liven sa...

Det gjør jo rett og slett godt å ha gangsperr :)
Her er det jobb og maleprosjekt på gang :)
og litt feiring av morsdag kanskje....

ha en fin helg Elin!

Hulda sa...

Virkelig ei toppenhelg dere skal ha. Kos dere med feiring av bursdag, og det som er. :) Så koselig bilde også.

Berit sa...

Håper dere får en flott helg og hils så mye til dansken og si gratulerer med dagen : )

klæm fra mæ oppe i Tromsø

Lillelaila sa...

Gratulerer til din kjære!
Masse kos hos deg i helgen skjønner jeg :)
Har vært en tur på hytta i dag bare for å se etter.. Det var så kaldt! 10 minus ute og 9 minus inne! Så det var den raskeste hytteturen jeg noen gang har vært på ;) Resten av helgen blir det innekos på meg :)
klem fra Laila