fredag 27. januar 2012

Så var det allerede helg igjen gitt:)

Så er det helg igjen. Dagene flyr avgårde og jeg klarer nesten ikke å følge med.
Forrige helg tok vi en ganske spontan tur til Danmark. Deilig å komme litt vekk fra snøen. Der min kjære kommer i fra begynte det faktisk å minne litt om vår allerede.
Så deilig <3
Som alltid når vi tar turen over vannet så må jo jeg innom røde kors for å se om de har noen skatter liggende. Men for første gang så gikk jeg ut derfra uten noe som helst. Jeg har nok blitt litt mer kresen på hva jeg ønsker å kjøpe. Det er jo tross alt ingen grunn til å handle bare for å gjøre det.
Men vi kom da ikke tomhendt hjem av den grunn. På Bilka fikk vi tak i en flott sportsvogn til den nette sum av 700 kr. Det var billig! Og den føltes helt riktig for vårt fremtidige colombiagull *smil*.
Min kjære danske fikk også sitt ønske oppfylt. Nemlig en Easy base. Og for de som ikke vet hva det er så er det som en skiboks som man fester bak på bilen i stede på taket. Praktisk for å få med seg en sportsvogn hjem i hvert fall;)
Osteklokka over her fikk vi til jul av et vennepar. Synes den er nydelig med hjertene rundt hele nederste kant. Engelen og bildet fikk vi av niesene våre til jul, pipa er etter pappa og salmeboka er nok en ting fra farmor.
Til søndag skal jeg, dansken og mine to nieser på vår årlige tradisjon - nemlig Disney on ice. Det er alltid superkoselig. Så det gleder vi oss til.
Håper dere alle får en flott helg!
post signature

5 kommentarer:

Hespe sa...

Hei på deg i fredagen!
Kjempefin osteklokke du har fått deg - skikkelig søt med hjerte-ranken :)

I ettermiddag er det min tur til å dra en tur til Danmark og Køben - en svipptur med dfds. Håper å få til litt shopping i morgen :)

Ha en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

merethe sa...

Hei Elin.Ja da er helgen her ganske så snart.Ute daler store snøflak sakte ned. Det er mildt og helgrått. Kanskje samme været som hos deg :) Osteklokken var supernydelig. Fint å fylle den med diverse pynt.
Kos dere i helgen med tante barna.
Klem fra Merethe

Romantikk-takk. sa...

Heia.
Den osteklokka var nydelig,vil ha. Du går spennende tider i møte,tenk så deilig når du har diamanten i armene. :)))
God helg til dere.
Klem Mette.

mimmi-leone sa...

Hørtes koselig ut med en tur.

Tusen takk for hyggelig kommentar.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Hespe sa...

Titter bare innom for å ønske deg en fiiiin dag :)

Klem fra Hildegunn