mandag 2. januar 2012

Et ferskt nytt år...

Så er vi allerede to dager inn i 2012. 
(kalenderen er en julegave. Fantastisk kul:)
Et helt nytt år som vi kan fylle med alt hva vi ønsker.
Jeg velger å fylle det med håp.
(bokstavene var jeg så heldig å vinne inne hos Wallas verden)
Håp og tro på at i år blir vi foreldre til et lite ønskebarn.
Håp om at alle mine kjære har det bra, holder seg friske og får leve ut drømmene sine.
Og så har jeg et håp om at drømmen min om butikk i annekset blir en realitet.
Jeg håper også at vekta fortsetter å gå nedover. 
Så langt er jeg 16 kg ned:)
Jeg har håp om så mye. 
Og håpet følger drømmene mine.
Og de tar jeg med meg inn i 2012.
Godt nyttår alle sammen!

post signature

13 kommentarer:

Synnøve sa...

Håper du får alle ønskene dine oppfyllt i året her, Elin:-)
Kjempefin kalender:-) Jeg og vil ha....

Godt Nyttår
Fra din bloggvenninne Synnøve

Anonym sa...

Vi fortsetter å krysse fingre for dere vi vet du:)Og annekset ja det for du til...godt nytt år til dere også... ses plutselig. Goklem fra Gun i Maura

Beate sa...

2012 er deres år. Helt klart :) Jeg venter i spenning

Sisselshverdag sa...

Godt nytt år Elin. Jeg håper også du får drømmene dine oppfylt. Klem:D

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Elin :)
Godt nytt år til deg :)
Har som deg mange håp for 2012, å håper det blir et bra år :)
Skal også krysse fingrene masse for dere å håper at barnedrømmen går i oppfyllelse snart, det fortjener dere virkelig etter all denne ventingen og nedturene !!
Blir spennende å se om du får til butikk også, gleder meg masse til å følge deg videre i 2012 :)

Stor nyttårsklem fra meg :)

Min Quilte krok sa...

Tror også at 2012 blir deres år med hell og lykke <3
Nyttårs klem fra nord

merethe sa...

Hei Elin. Godt nytt år til dere to.
Det er godt å ta med seg håpet inn i det nye året. Jeg også håper dere snart sitter med et lite nurk i fanget!! Godklem fra Merethe

Franske drømmer sa...

2012 er deres år, det er jeg ikke i tvil om en gang!
OG jeg gleder meg med dere ;)

Ha en fin kveld, vennen!

KLemmer

Karin sa...

Hei,håp må man ha og håp er viktig for alle mennesker.Jeg håper på mye av det samme som deg,god helse for alle rundt meg viktig.Og at grusomme ting ikke skjer rundt om i verden, enda jeg vet at det skjer..men håpe kan man gjøre alikavel.kalendern din var kjempesøt.Jeg håper også at du får alle dine ønsker oppfylt.Klem fra Karin

Villa Klaraberg sa...

Godt Nytt År, Elin og krysser fingrene fpr dere i 2012. Det må være ulidelig spennende nå som dere har fått distrikt, gå å vente på den rette telefonsamtalen skal komme. Så flink du har vært som har gått ned så mye...det er godt gjort. Så spennende med annekset også..du har mye å se frem til dette året. Flotte bilder med herlige detaljer! Fortsatt god helg, klem fra Jorunn

liven sa...

Heisann og godt nyttår!

Håper du får oppfyllt alle dine ønsker dette året Elin :o)

Lillelaila sa...

Ønsker deg alt godt for det nye året Elin! Håper virkelig deres drøm går i oppfyllelse i år!!
klem fra Laila

Frøken OppNed sa...

Du har mange flott drømmer, og godt på dem. Godt nytt år :)