fredag 9. desember 2011

Min ønskeliste fra miinto.no

Kanskje litt seint ute med å komme med en ønskeliste nå. Regner med at de som kjøper gave til meg allerede er i mål *smil*
Men drømme kan en uansett gjøre.
Miinto er nyoppstartet nettbutikk her i Norge.Og her har de mye spennende.
Jge har allerde falt for en del av produktene deres.
*håper jeg får penger av julenissen i år*
Sjekk ut dette for eksempel:

Kjole fra Chillnorway - *kjempekul*
 Lang kosegenser/kjole som er fryktelig søt fra Carla F.
 Litt røff modell fra E - passer perfekt for denne Elinen her;)

Av en eller annen merkelig grunn så vil ikke dataen min her laste ned flere bilder til meg. Og jeg som hadde så mye mer jeg ville vise dere.
Men jeg anbefaler dere sterkt å gå inn på siden deres. Her er det MYE fint å velge mellom, både for jenter og gutter. Og til og med litt interiør. Og det er jo veldig kjekt for oss interiørdamer *smil*
Siden deres finner du her

Nå går vi inn i tredje adventshelg allerede. Dagene går fort mot jul nå.
Men nå er jeg ganske så ajour med det jeg holder på med, både på den ene og andre måten.
Nå er det litt julekaker som skal til. Må fylle opp boksene på kjøkkenbenken.
Jeg har funnet så mange spennende oppskrifter på lavkarbo julekaker. Og blir jeg ordentlig fornøyd så skal jeg legge ut et par oppskrifter her.
Da håper jeg dere får en flott tredje adventshelg.
Og du - jeg holder åpent i "Elins anneks" både denne og neste helg mellom kl. 1200 og kl. 1600.
Velkommen skal du være!



post signature

5 kommentarer:

Lillelaila sa...

Kjempefine og ikke minst deilige klær! Den genser kjolen falt jeg så for.. Får håpe på noen penger til jul jeg også Elin!
Lykke til med baksten! Skal bake litt vi også i helgen ;)
klem fra Laila

Villmarkstausa sa...

Hei Elin. Leser nedover her og ser en gladnyhet;-)) Nå nærmer det seg foreldretilværelsen for dere.Gleder meg over det. Var hyggelig melding.... Vi fikk tildelingen vår 30 des 1997. Reiste i mars-98;-)) Lykke til!!

Familien Furu sa...

Klærne var kjempe fine, skjønner godt at du ønsker deg litt penger av nissemannen :)

Dagene går litt sakte her, jeg er nemlig ferdig med det meste så julaften kunne godt kommet litt fortere - kjedelig å vente :)

Ønsker deg en god fredags kveld
klem klem

MissMette sa...

Hei Elin :)
Herlige kjoler/ tunika - og så ser de så deilige og komfortable ut! Er vel ikke for sent å ønske seg dette ennå er det? :) Flotte skuvseng i innlegget under her - ønkser meg veldig en slik ja :) Håper det går bare bra med butikken din, jeg følger litt med på FB ;) Ønsker deg en superfin helg, kos deg masse ღ
... og beklager litt dårlig besøk fra meg da jeg virkelig sliter litt for tiden på denne årstiden. Prøve da å lage nye innlegg men klarer ikke så mye mer enn det for tiden ღ ... men jeg kommer sterkere tilbake :) Stor klem til deg og ha en fin helg - Mette -

merethe sa...

Heisann Elin... hvordan går det med julemarked i Elins anneks? hadde jeg vært mere mobil skulle jeg tatt meg en tur. :) Vi skrur sammen skap og skuffer og det begynner å minke litt ute i Rødstua. Masse å gjøre men så artig å se hvordan det kommer til å bli. SÅ kommer vi så langt vi kommer før jul. Rørlegger arbeid står for tur....håper han snart har tid. :) ønsker dere begge en koselig adventstid...klemmer fra Merethe