fredag 23. desember 2011

God jul til dere alle....

Så har vi allerede kommet til lille julaften og om noen timer ringes julen inn.
Okej, det var kanskje litt snodig sagt, men for min del starter jula når Grevinnen og hovmesteren kommer på tv.
Da er det jul!
Denne jula vet jeg ikke helt hvor timene har blitt av. Og jeg er egentlig ikke helt i boks med alt jeg ville ordne før jul. Men jeg legger lista mi alltid for høyt, og har bestemt meg for at nå holder det.
Det blir jul uansett.
Som sikkert de fleste har fått med seg så fikk vi distrikt i Colombia den 18 november. Vi har begge gått med et innstendig ønske om at verdens beste julepresang skulle komme med en telefon i år. Men den gang ei. Skuffelsen er stor, det må bare innrømmes, og nok en gang skal vi feire jul uten barn. Vi hadde jo uansett ikke fått hentet før over jul, men da hadde vi hatt et bilde i hvert fall å feire med.
Men vi venter fremdeles.
Trøsten er i hvert fall at det er ikke så lenge igjen som det har vært.
Juletreet ble pyntet allerede for nesten to uker siden av mine to nieser.
Og den lille nissefamilien som svigermor har strikket sitter så trofast på skinnfellen sin og passer at pusene ikke hopper opp i det *smil
Håper at det står fint frem til 2 juledag i hvert fall for da får vi gjester. Og det gleder jeg meg til.
I år feirer vi jo som sagt julaften hos lillebror og kona. Det å ikke skulle ordne en masse til julaften føles i grunn litt merkelig for det har vært tradisjon å feire julaften hos oss.
Tror det i grunn blir litt deilig å komme til ferdig dekket bord jeg *smil*
Og så får jeg jo anledning til å stæsje litt ekstra til familien kommer til oss.
Og da kommer det garantert bilder.
Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en riktig trivelig julehøytid.
Kos dere masse med alle deres kjære, og så håper jeg at julenissen kommer med akkurat det du ønsker deg.
Det tror jeg han gjør til meg;)
(bortsett fra barn da)
GOD JUL ALLE SAMMEN!!

post signature

14 kommentarer:

Laila sa...

En riktig god jul til deg og dansken Elin, og neste jul du, da blir det jul da. Det kan jo ikke ta lang tid nå.
Kos deg masse nå.
Klem Laila

Min Quilte krok sa...

Ønsker dere en God Jul og ett Godt nytt kreativt år;-) Håper dere får reise til Colombia snart <3
Her i nord har vi grønn plen + grader og nesten komisk. I fjor hadde vi 26 minus.
Gleder meg til å følge deg til neste år også
Jule klem

Familien Furu sa...

Til neste år har dere noe enda bedre enn et bilde :)

Må julen bli fin og
gi ro i sinnet.
La alle problemer
bli små og forsvinne.
La dagene som
kommer bli gode og fine.
God jul til deg og dine :)

Klem klem

Synnøve sa...

Så flott du har det Elin:-)

Ønsker deg ei riktig fin jul sammen med dansken din:-)

Klem Synnøve

Janne sa...

Riktig så god jul til deg også, Elin!!
Håper den blir full av fryd og fred <3
Juleklem fra meg = )

Familien Furu sa...

Selvfølgelig kan du låne diktet, jeg fant det ute i internettverdnen selv hi hi hi Masse god jul til deg og dine :)

klem klem

rod i hob sa...

God Jul til deg og dansken!

Da kommer nok den aller største "julegaven" på nyåret. Det blir det nok en grunn til å feire!

Nyt dagene, med forhåpentligvis mye god mat og mye kos!!!

Gleder meg til freden inntar denne heimen!!

Karin sa...

Hei,takk for koslig melding på bloggen min ;-) Ja det er sikkert litt leit å feire jul uten et barn man har venta sånn på,men du får trøste deg med at den som venter venter ikke forgjeves og en dag så skjer det. Ønsker deg en kjempefin jul.Jeg kan garantere deg at de hjemmelaga gavene dine blir satt pris på.Jeg får aldri det lenger... trist.. Ville satt veldig pris på det selv iallefall.Så fint at du for komme til dekka bord,det er noe jeg unner alle de som har har vært vertinner å få oppleve. Håper nissen er snill med deg og at du får alt du ønsker deg til jul. Gledelig jul til deg og dine. Klem fra Karin

Herman Grans ♥ sa...

God jul til deg :)
Koselig å feire med heile familien.
Og den som venter på noe godt... :D
Spennende! Gleder meg på dine vegne :) Juleklem fra Grete

Mette`s interiør og kreativiteter. sa...

GOD JUL til deg og dine Elin. :))
Klem fra Mette.

merethe sa...

Hei Elin. Ja da er det allerede 1.juledag. Vi bare slapper av og koser oss nå..før vi fortsetter på resten av kjøkkenet. Det blir så bra når alt er ferdig. Det er allerede sååå koselig å være der. Hvordan gikk det med julemessen din ute i annekset? Tror jeg får med meg et gjeng jenter til å ha det i Rødstua til neste år. SÅ da begynner produksjonen om ikke så lenge faktisk. :) Fortsatt god jul. klem Merethe

-Mia- sa...

Hei! Så koselig julepyntet hjem dere har! :-) Jeg ønsker meg sååå for deg at det blir jul med barn neste år!! Nå nærmer det seg for dere, det må det gjøre!! Klem

Franske drømmer sa...

Håper dere har hatt en magisk julefeiring og nyter late, deilige romjulsdager! Et vakkert, lite barn kommer nok nå før dere aner det! <3
Nyt fine dager!
Klemmer

Villmarkstausa sa...

Godt nyttår til deg og dine. Håper året blir et godt år med barnelatter og glade foreldre. Vi blogges. Klem fra Ingun