fredag 18. november 2011

Vi har fått distrikt:)))

I dag klokka kvart over elleve tikket det inn en mail fra Adopsjonsforum.
Vi skal få lov til å hente vårt ønskebarn i Medellin!
Vi er så utrolig glade her vi sitter *stort glis*
Tror ikke det har gått inn riktig enda.
Vi har i hvert fall feira med en stor kopp varm sjokolade.
Hadde egentlig tenkt til å sprette en champagne, men i dette ruskeværet så passet det bedre med noe varmt.
Så sparer vi sjampisen til den store telefonen kommer.
Tenk - nå trenger det ikke være lenge til vi er foreldre!
Gud bedre for en herlig følelse<3
(bildene har jeg funnet inne på en informasjonsside for Medellin)
Håper dere får en flott helg folkens.
Det får i hvert fall vi<3
post signature

24 kommentarer:

Anonym sa...

dette unner jeg dere virkelig <3

hilsen onkel willy

ITAF sa...

Kjære, kjære dere begge to! Jeg sitter med gåsehud og ser nesten ikke tastaturet...er så rørt og glad! Endelig - kraftig på overtid - er det deres tur!

Håper Den Store Telefonen er like rundt hjørnet nå: Tenk for en glede! :-D

Kos dere masse med feiring! Det er dere mer enn vél unt! Hjertelig hilsen og megaklem fra oss på Tysnes

Ps! Katherine er såååå spent på deres vegne også. Hun lurer veldig på om det blir gutt eller jente :-)

tove sa...

Endelig. Nå ble jeg glad. Unner dere virkelig dette.
Kos dere
Klem Tove

monica sa...

Tante Monica gleder seg veldig til en liten til å være glad i <3

liven sa...

Åh så kjekt!!
Er så glad på dine vegne :o)
klem!!

Mette`s interiør og kreativiteter. sa...

Så flott,er lykkelig på deres vegne. :))) Endelig slutt på ventetiden. Masse lykke til.
Klemmer fra Mette.

Janne sa...

Fantastisk!!
Nå er det ikke så lenge igjen ♥

Violetta sa...

GRATULERER!!! Ååh nå ble jeg kjempeglad altså! Nesten så jeg ikke tror det er sant. Tenk, endelig! Jeg vet jo hvor mye dere har ventet, og hvordan mismotet har sneket seg inn når ingenting har skjedd, og nå er det bare telefonen igjen. Nei dette var moro, hurra! :))
Husker du forresten hva jeg skrev da du åpnet butikk...? ;-)
Nå krysser vi fingrene for lynrask tildeling! Kjempeklem fra meg

Christel - Bakketun sa...

Åååå så fantastisk!


Klem, Christel :)

Laila sa...

Åå Elin jeg gråter jammen litt her jeg sitter, så morro og spennende.
Klem til deg og dansken.

Anonym sa...

Gratulerer så mye:o) SÅ moro!!! Håper det går fort til den magiske telefonen kommer:o) Gleder meg på deres vegne! Klem fra Lise:o)

The Hoegler Family sa...

Kjaere Elin og dansken!

Da jeg leste meldingen paa Facebook i dag tidlig begynte jeg skikkelig aa grine. Ble bare saa vanvittig glad paa deres vegne. Naa har jeg skikkelig gaasehud etter aa ha lest bloggen. Dette var jo virkelig paa tide, men naar beskjeden kom, saa foeles det nesten uvirkelig likevel. Bare tanken paa at dere skal faa en telefon snart faar meg til aa grine igjen. Har jo lyst aa spoerre om hvor lang tid det vanligvis tar fra en slik mail til en telefon, men etter aa ha skjoent at tid er et helt ubestemmelig begrep naar det gjelder adopsjon, faar vi bare smoere oss med litt mer tolmodighet. Husker jo godt i fjor paa denne tiden da jeg virkelig haapet at dette skulle bi julegaven deres. Vel ett aar etter og jeg haaper telefonen kommer fort. Denne gang foeler jeg paa meg at man kan vaere sikker paa at 2012 vil bli et fantastisk aar. GRATULERER SAA UTROLIG MYE!!! Kjempeklem fra Hege

The Hoegler Family sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
The Hoegler Family sa...

Hvis du lurer paa hvorfor ett innlegg staar oppfoert som fjernet, var det bare mitt innlegg som kom opp to ganger av en eller annen merkelig grunn.

The Hoegler Family sa...

Hvis du lurer paa hvorfor ett innlegg staar oppfoert som fjernet, var det bare mitt innlegg som kom opp to ganger av en eller annen merkelig grunn.

merethe sa...

Å så herlig å høre Elin :) Spennende!! Pass for glatte veier i morgen da. Klem

Mariannes blogg sa...

JIPPI!!!
Nå krysser jeg alt jeg har for at den store telefonen er rett rundt hjørnet!
Ha en helt strålende helg:)))
Marianne

Ellinor sa...

Må juble litt her inne også :)
Det er så fantastisk at til og med JEG sjekket værmeldingen for Medellin fremover ;)
Nå håper jeg dere får telefonen kjappere enn kjappest så ikke den champagnen mugler ;)

Stor klem til deg og dansken :)

Manne's hverdag sa...

WOOOOOW - FOR EN FANTASTISK FLOTT BESKJED Å FÅ!!!

Gratulerer så mye begge to!!!

Klem

Familien Furu sa...

Dette er helt fantastisk!! Jeg ble så utrolig glad på dine vegne at en liten tåre kom :)
HURRA!!!!!

Familien Furu sa...

Ps Jeg kunne ønske det var meg som fikk alle de fine tingene... det er nok de faste damene som møter opp to timer før det åpner gitt :)

Karin sa...

Hei Elin,jeg er glad på Deres vegne. Så fantastisk!! Klem fra Karin

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Her er det ikke annen å si en GRATULERER SÅ MASSE!! Blei utrolig glad på deres veier og gleder meg masse til å "høre" når den telefonen kommer.

Dette er virkelig noe dere fortjener.

Masse lykke til videre :))

Store klemmer

Blonder og perler sa...

Ååå, så koselig å lese dette. Jeg unner dere virkelig denne gleden. Dere går spennende tider i møte nå - midt i ventetiden advent!!
Blir moro å følge med videre - du får holde oss underrettet om hvordan det utvikler seg.

Ha en fin dag.

Mvh Frida