lørdag 26. november 2011

Så er det første adventshelg

Først og fremst - tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner under her. Tenk at vi nå bare venter på "den store telefonen". Føles nesten helt uvirkelig etter alle disse årene.
Så er det lørdag i første adventshelg, og om bare få timer så åpner jeg "Elins anneks".
Er veldig spent på om det kommer noen.
Og er du nysgjerrig på hva jeg har å tilby så besøk min andre blogg  her.
Min kjære kom hjem med en stor bukett med roser til meg i går. En " lykke til med åpningen" butikk. Og jeg ble rørt *snufs*

Og nydelig var den.
Jeg fikk også ferdig adventsstaken vår i går. Heiv meg litt rundt for den hadde jeg glemt gitt. Adventsstaker har jeg derimot laget noen stykker av som kommer til salgs.

Nå kjenner jeg at sommerfuglene så smått kommer.
Ønsk meg lykke til da folkens.
Og så håper jeg at dere alle får en 
fin adventshelg:)
post signature

5 kommentarer:

Violetta sa...

Masse lykke til! Dette går nok strålende skal du se. Hvis været er like fint hos deg som det er her, har du det også på din side ;-)
Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg stukket innom!

liven sa...

Tenker det blir en flott og travel dag for deg Elin!!
Lykke til :o)

Sisselshverdag sa...

Masssse lykke til med åpning i dag :D Ha ei herlig adventstid :D

Hilde sa...

Masse lykke til med åpningen!

Rebecka sa...

Veldig koselig i Elins aneks, MASSE fint og ikke minst, DEILIGE godsaker du har laget. Smakte ikke på alt, MEN de salte mandlene var vidunderlige ;O)

Håper det har vært noen nysgjerrige og handleglade innom deg.

Rebecka ;O)